Beantwoord

retourdoos niet ontvangen

  • 16 January 2020
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik zou een voor 3 dagen terug retourdoos ontvangen, doch niet ontvangen

icon

Beste antwoord door Nadia 17 January 2020, 12:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Henkie68 


Ook zonder een retourdoos kun je apparatuur naar KPN terugsturen. Verpak de spullen in een eigen doos en stuur deze naar: 

KPN 
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

 

In de retourdoos graag de: naam contractant + klantnummer toevoegen. 

Je kunt de doos inleveren bij een Post-NL-punt. waar het inleverbewijsje wat je daar krijgt. 

Reputatie 7

Hallo @Henkie68, welkom op het KPN forum. Goed dat je het hier aankaart. Soms duurt het een week of langer na het afmelden van je tv-ontvanger of opzeggen van je abonnement voordat je de retourdoos ontvangt.

Wil je eerder de apparatuur inleveren of heb je retourdoos niet ontvangen? Dan kun je de apparatuur kosteloos naar ons terugsturen via een PostNL punt bij jou in de buurt. Neem hiervoor een oude kartnonendoos uit de supermarkt bijvoorbeeld. 

In de retourdoos graag de: naam contractant + klantnummer toevoegen. 
Het adres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Bedankt @Noordzee voor het delen van deze informatie! 

 

Reageer