Beantwoord

Retourdoos nog niet ontvangen

  • 14 June 2019
  • 8 reacties
  • 201 keer bekeken

Ik heb de retourdoos nog steeds niet ontvangen?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 June 2019, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Kardan
Je kunt het ook in een eigen doos versturen naar:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzending is gratis.
Bonnetje van de post bewaren
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Kardan, welkom! Je kunt spullen ook inderdaad zelf naar ons terugsturen. Meestal krijg je de retourdoos een week of twee, drie nadat je opzegging of annulering is verwerkt. Als die periode al voorbij is, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Want dan wil ik voor de zekerheid even controleren of alles goed staat wat dat betreft. Ik kan je dan ook alsnog, als je wilt, een retourdoos sturen. Kun je dan ook aangeven wat je wilt terugsturen, gaat het om een los apparaat, of een volledige opzegging van iets?
Ik wil een digitenne kastje retourneren, heb er nu twee en gebruik er maar 1 dus het is ook een opzegging van 1 kastje.
Heb nog geen retourdoos ontvangen helaas
Reputatie 7
Badge +28
@Kardan

@Erik_ wil je graag helpen met het opzeggen van één ontvanger en het terugsturen daarvan. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Waar moet ik dat invullen??
Reputatie 7
Badge +28
Even klikken op de groene lettertjes hierboven. (Forum profiel)
Heb de gegevens ingevuld, en nu
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor het invullen, Daan! Ik zie hier dat de opzegging van de tweede Digitenne-ontvanger ook nog niet verwerkt is. Dat heb ik bij dezen voor je gedaan. Daarvan krijg je per e-mail een bevestiging. Een retourdoos krijg je dan automatisch binnen twee weken.