Beantwoord

Retourdoos nog niet ontvangen

  • 28 June 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Wat nog steeds op mijn retourdoos duurt zo lang

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Noordzee 29 June 2019, 08:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Iedereen hoort een retourdoos te krijgen, zodat oude apparatuur wordt gerecycled. Als je geen retourdoos hebt ontvangen, kan een moderator je er één sturen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)

Kun je ook nog even aangeven wat je graag wilt terugsturen?


Als je echt niet meer kunt wachten:

Je kunt alle oude spullen ook retourneren naar een gratis antwoordnummer.

Dat adres is:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Bewaar het verzendbewijs dat je van het PostNL punt krijgt. Dat is het bewijs dat de oude apparatuur is teruggestuurd.

Je mag dan zelf kiezen wat je voor doos gebruikt.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Vlinder42, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt: ik kan inderdaad een retourdoos versturen. Wil je dan je profiel aanvullen en het hier laten weten?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik ga er vanuit dat alles duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, weet je me te vinden!