Beantwoord

Retourdoos nog niet ontvangen

  • 27 November 2019
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Geacht KPN-team,

 

Ik heb op 20 oktober via de nieuwe provider opgezegd bij KPN. Dit is met ingang van 26 november omgezet. Ik heb echter nog geen retourdoos ontvangen. Komt die nog?

 

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ruud Hanou

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 November 2019, 16:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ruud, welkom op het forum. 

Ik verwacht dat deze nog komt, maar ik kan uiteraard ook eentje sturen voor de zekerheid. Laat je hier dinsdag even weten of je het hebt ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +24

Ruud, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.