Beantwoord

Retourdoos nog niet ontvangen na overstap nieuwe provider

  • 12 June 2021
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Hallo,

We zijn overgestapt naar Breed Band Helmond.

Volgens de mail (op 20-05-2021) van KPN zouden we een bericht krijgen waarin staat wat we terug moeten sturen.

En een doos.

Dat hebben we nog niet ontvangen.

Wanneer  krijgen we een bericht en een doos?

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 June 2021, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JJanssen ,

Ik zou er niet langer op wachten, maar gewoon een eigen doos gebruiken. 

Doe wel een briefje in de doos met je naam, adres en zo mogelijk klantnummer. 

 

Wat stuur je terug van je internet abonnement?:

Een modem (Experia Box)

Tv-ontvanger(s)

Stroomadapter(s)

 

Hoe terugsturen

Na afloop van je abonnement of annulering van je bestelling
sturen we je een retourdoos inclusief retoursticker 
met instructies voor het terugsturen van de ontvangen apparatuur. 
Je hebt 14 dagen om de ontvangen apparatuur aan kpn terug te geven.
Je kunt ook een eigen doos gebruiken. 
De doos geef je af bij een PostNL locatie. 

Kpn
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Verzenden naar een antwoordnummer is altijd gratis.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JJanssen, je ontvangt uiterlijk 2 weken na de einddatum van je abonnement een doos waarmee je alle apparatuur terug kunt sturen. Mochten die 2 weken al voorbij zijn, óf je wilt er niet zo lang op wachten, dan kan je aan de slag met het bericht van @Noordzee :blush: