Beantwoord

Retourdoos ontvangen, apparatuur echter al zelf retour gestuurd

  • 15 March 2023
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook een retourdoos gekregen , maar heb het al eerder verstuurd  met een eigen doos.

Post.nl zegt dat het is aangekomen , hoor ik  dan ook nog wat van kpn of is het goed zo?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 15 March 2023, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Davith, ik heb aangegeven in de administratie dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. Je hoeft verder niets met de retourdoos te doen. 

Reputatie 1
Badge

Hallo @Davith, ik heb aangegeven in de administratie dat de apparatuur reeds retour is gestuurd. Je hoeft verder niets met de retourdoos te doen. 

Nee maar krijg wel of ik binnen 7 dagen de modem nog wil versturen, heb nu gebeld. Dat ik alles in 1doos had gedaan (heb fotos en de nummer)?? Dus een beetje vreemd  het weegt bij de post.nl 2 kilo dat weegt een tv kastje niet, dus moet er wel de modem in.

Groetjes davith

Reputatie 2

kpn is echt een drama met retouren, heb beide ontvangers retour gestuurd in de originele doos. Krijg je zo’n onbeleefd mailtje dat ze er maar 1 hebben ontvangen.

Reputatie 1
Badge

kpn is echt een drama met retouren, heb beide ontvangers retour gestuurd in de originele doos. Krijg je zo’n onbeleefd mailtje dat ze er maar 1 hebben ontvangen.

Ja bij mij ook ze kletsen maar wat volgens mij