Beantwoord

Retourdoos ontvangen, onjuist?

• 9 november 2017
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb gister mijn verhuizing doorgegeven aan KPN en aangegeven mijn abonnement niet te wijzigen. Oftewel ik ben in de veronderstelling dat ik alles meeneem naar het nieuwe adres en daar zelf opnieuw aansluit.
Nu krijg ik vandaag een retourdoos toegezonden via de post, dit lijkt mij incorrect, of krijg ik een nieuwe Experia box etc.? Dat lijkt mij nogal zonde..

Iemand hier ervaring mee?

Groet, Martijn
icon

Beste antwoord door Bart_ 13 november 2017, 12:02

Hallo Weijers89 en welkom op het Forum. Ik vermoed eigenlijk dat het een administratief iets is. Je hebt, voor je de verhuizing doorgaf, ook je abonnement gewijzigd. Je ging hierbij van een abonnement waar standaard twee tv-ontvangers bij horen naar een abonnement waar er maar één bij in zit. Als je twee ontvangers had mag je er dus één terugsturen. Als je er maar één had kun je het retourverzoek negeren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als jouw huidige abonnement voor 1 januari 2014 gestart is, dan kan deze niet mee verhuizen naar jouw nieuwe adres.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Weijers89 en welkom op het Forum. Ik vermoed eigenlijk dat het een administratief iets is. Je hebt, voor je de verhuizing doorgaf, ook je abonnement gewijzigd. Je ging hierbij van een abonnement waar standaard twee tv-ontvangers bij horen naar een abonnement waar er maar één bij in zit. Als je twee ontvangers had mag je er dus één terugsturen. Als je er maar één had kun je het retourverzoek negeren.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Weijers89. Ik heb geen reactie meer gelezen op mijn eerdere bericht. Ik ga er vanuit dat alles duidelijk is. Als je toch nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer