Beantwoord

Retourneren nieuwe Experia Box v10A

  • 10 February 2019
  • 6 reacties
  • 340 keer bekeken

Afgelopen week de nieuwe Experia Box v10A ontvangen en geïnstalleerd.
In de email voorafgaand aan de levering en in de begeleidende brief staat dat er een retoursticker bijgevoegd is om de oude kosteloos terug te sturen.
Deze sticker zat niet in de doos. Hebben jullie een adres waar ik het oude modem naar toe kan sturen (ook kosteloos).
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 February 2019, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Het gaat hier uiteraard over het oude modem waar de Experia Box v10A voor in de plaats is gekomen.
In mijn geval een Experia Box v09.
Hoi @Jaybee ! Welkom op het forum.
Werkt je v10a naar tevredenheid? Ik zag dat je je gegevens al hebt ingevuld en heb de vrijheid genomen je een retourdoos te sturen. Hiermee kun je het oude modem kosteloos opsturen. Doe dit pas als je zeker weet dat je nieuwe modem goed functioneert!
@ Erwin_, de nieuwe Experia werkt OK. Geen enkel probleem. Ik wacht de retourdoos even af en stuur de v09 dan op. Dank voor de info.
Top! Mocht er onverhoopt ooit iets met de verbinding zijn, weet je mij te vinden!

Ik heb mijn abbonement bij kpn veranderd. Waarom moet ik de hd tv ontvanger terugsturen. Heb geen nieuwe gekregen. Mijn abbo is alleen goedkoper geworden. 

@Pet 55

Er zijn bij wijzigingen onterecht retourdozen gestuurd. Dit kan je negeren.

Gebruik de doos voor een Sinterklaaspakketje van ofzo :wink:  :grin: