Vraag

Retourzending: bon niet goed leesbaar

  • 8 januari 2018
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Goeden morgen,

Recent heb ik een verhuizing bij jullie door gegeven. Daarbij heb ik van jullie een doos met retourzendingsbon gekregen maar die bon is helemaal niet goed leesbaar!. Is er een mogelijkheid om alsnog een andere bon op te sturen ?

Mvg Dave

Admin: titel van je bericht aangevuld en bericht naar juiste board verplaatst

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi D.Meijer, welkom op het forum! Ik kan je helaas geen nieuwe retourbon opsturen, maar dat is gelukkig ook niet nodig. 🙂 Als je op de doos het volgende adres opschrijft, komt het helemaal goed:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen a/d Rijn

Dit is uiteraard kosteloos. Meer info over het terugsturen van apparatuur vind je op www.kpn.com/retouren

Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust!

Reageer