Mijn reverse DNS record werkt sinds enkele dagen ineens niet meer.
Telefonisch contact hierover gehad met KPN echter deze gaf aan de kennis hiervoor niet te hebben en refereerde mij naar het forum, dus bij deze.
mijn “ip<nummers>.speed.planet.nl” adres heeft sinds ik mijn internetverbinding afgenomen heb altijd gewerkt, tot enkele dagen geleden toen deze ineens niet meer naar een IP resolvde (en nogsteeds een onbekend DNS-record is).
Graag zou ik dit opgelost hebben, omdat mijn mailserver nu tegen problemen aanloopt.
Mochten hier gegevens voor benodigd zijn, dan graag even een PM. Ik zet deze liever niet publiekelijk hier neer.
admin: gerelateerde topics:
https://forum.kpn.com/internet-9/reverse-dns-incorrect-bij-eigen-mailserver-483287
Beste antwoord door Dennis ABD
Goed te zien dat ie weer werkt. Hoe het gebeurt is weet ik niet, dus daar ga ik geen uitspraken over doen. Ik heb enkel wat partijen geprod om het te fixen.
Over compensatie ga ik niet maar gezien het particuliere verbindingen betreft onder best effort geef ik je niet heel veel kans.