Beantwoord

Ring deurbel verbind niet

  • 6 October 2019
  • 11 reacties
  • 4908 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
Ring deurbel verbind niet met wifi. Voorheen deed hij dit wel. Heb namelijk al van alles geprobeerd om te verbinden maar alsnog lukt het niet
icon

Beste antwoord door MachielAtsma 14 October 2019, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @Jsc . Welkom op het forum.
Dat is vervelend. Het werkte dus eerst wel? Is er iets veranderd? Wat voor type modem heb jij?
Kun je beschrijven hoe je te werk gaat, en wat er dan mis gaat?
Het werkte eerst allemaal prima.. en plotseling niet meer. Ik probeer te verbinden met wifi en de ring app herkent de wifi maar hij verbind niet. Ik heb zelf gelezen dat de ring met 2.4ghz werkt en niet met 5ghz denk dat dat de oorzaak is. Ik heb een experia box v10
Ah, dat zou er iets mee te maken kunnen hebben.
Je hebt de optie om via de webinterface van de v10 je 2,4 en 5ghz apart te benoemen. Zo creëer je dus 2 verschillende netwerken.
via 192.168.2.254 kun je inloggen. Mocht je dat nog nooit gedaan hebben, kun je het wachtwoord eerst leeg laten. Daarna moet je een nieuwe ww bedenken.
Bij het tabblad wifi kun je beide netwerken apart benoemen.
Laat je weten of dit voor verbetering zorgt?
Dit heb ik namelijk ook al geprobeerd. Maar alsnog zonder succes
is het niet zo dat je met die "ring" dingen een abonnement moet af sluiten
en gaat via een cloud dienst dacht ik
Yes je moet alleen een abonnement afsluiten als je je opnames wilt bekijken.. meer niet. Maar hij wilt niet verbinden met wifi.
Is het je gelukt om beide netwerken te scheiden? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Reputatie 7
Badge +24
Probeer eens op

https://www.kpn.com/service/servicetools.htm

je 5 ghz en 2.4 ghz te netwerk te scheiden. Kies de bovenste tool van de 5.
Goede aanvulling. Ik ben zeer benieuwd.
Reputatie 4
Badge +5
Er is ook firmware update geweest voor het modem deed voor de firmware wel en erna niet meer kan wezen dat Udp of Andere zaken uit zijn gezet

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!