Beantwoord

Roaming werkt niet in het buitenland

• 16 juli 2018
  • 2 reacties
  • 1420 keer bekeken

Ik ben sinds vandaag in Tel aviv, maar als ik mijn 4g aanzet lukt het me niet een werkende verbinding te krijgen, heb al van alles geprobeert, opnieuw opstarten, roaming aan en weer uit, 4g aan en uit, maar niets lijkt te werken. Kan iemand mij misschien helpen en als ik een roaming blokade heb, me helpen deze op te heffen.
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 juli 2018, 19:06

Goedenavond Pascalegentil1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je problemen ervaart in het buitenland! Ik zie dat je ook al veel dingen getest hebt, heb je bij het uitzetten van 4G getest of 3G het wel doet? Daarnaast zal ik altijd aanraden om te kijken of je handmatig een netwerk kan selecteren, werkt de 1e niet, test dan de 2e of 3e in de lijst.

Om te controleren of er een blokkade op jouw abonnement zit dien je het 06-nummer even toe te voegen aan jouw Forum profiel. Echter geef je in een andere reactie aan dat je een dag ervoor wel verbinding had in Rome. Dan lijkt een blokkade me niet het geval! Maar controleren kan altijd.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Pascalegentil1, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je problemen ervaart in het buitenland! Ik zie dat je ook al veel dingen getest hebt, heb je bij het uitzetten van 4G getest of 3G het wel doet? Daarnaast zal ik altijd aanraden om te kijken of je handmatig een netwerk kan selecteren, werkt de 1e niet, test dan de 2e of 3e in de lijst.

Om te controleren of er een blokkade op jouw abonnement zit dien je het 06-nummer even toe te voegen aan jouw Forum profiel. Echter geef je in een andere reactie aan dat je een dag ervoor wel verbinding had in Rome. Dan lijkt een blokkade me niet het geval! Maar controleren kan altijd.
Reputatie 7
Badge +20
@Pascalegentil1, ik zie nog geen 06-nummer toegevoegd aan jouw Forum profiel dus ik heb niks voor je controleren. Ben je nog in het buitenland en heb je deze problemen nog steeds? Zo ja, dan help ik je graag nog zodat je wel gebruik kan gaan maken van je internet!

Reageer