Roamler KPN monteur komt niet opdagen: voor de 2e keer al

  • 7 December 2022
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Vandaag 7 december zou Roamler KPN monteur langskomen voor installeren van glasvezel.

Omdat het al de 2e keer was dat de afspraak niet door ging stond ik op scherp. Hele ochtend vanaf 7:00 uur bezig geweest om plaats te maken in een overvol huis. Speciaal voor de 2e keer ochtend vrij genomen. Afspraak was komst tussen 08:00 en 10:00 uur. Tegen 11:00 uur Roamler in Amsterdam gebeld. Er stond inderdaad wel een afspraak genoteerd. Gevraagd of ze mij binnen tien minuten even zouden willen terugbellen of e.e.a. nog zou doorgaan die ochtend. Niets op teruggehoord. Ben toen gaan werken om 12:00 uur.

Bij thuiskomst een mail ontvangen van Roamler: Wij hebben U gemist ; konden U helaas niet bereiken (u was er niet) en verzoeken U een nieuwe afspraak te maken. Deze schoftige handelswijze nu al voor de tweede keer. Wie betaalt dat gvd allemaal, ook de lange wachttijden via de telefoon...En dan de vrije halve dagen telkens. 

Ik vind dat KPN eerst moet vergoeden in deze. Waardeloze bedrijfsstructuur en onbeholpen medewerkers.

Van mij komt er geen Roamler monteur meer binnen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @vermeulen.p@telfort.nl 

Je zou eens kunnen zoeken op deze site (KPN community ) naar de klachten over Roamler
Je bent echt de enige niet die hier last van heeft.
En hier nog meer ontevreden mensen.

Maar zolang KPN alle vertrouwen heeft in de handelswijze van dit bedrijf zal er niets veranderen.
En waarschijnlijk heeft de KPN een chronisch tekort aan vakmensen, net zoals veel andere bedrijven.
 
Mijn ervaringen met een echte KPN monteur was zonder meer goed en waardevol.
Een vakman Pur sang en daar zijn er waarschijnlijk meer van te vinden bij KPN.
Denk niet dat ze die hebben bij Roamler.

Was in 2017 en sinds dat installatie proces (glasvezel aansluiting) ben ik op geen enkel vlak onvolkomenheden tegengekomen in de werking van mijn tv en internet