Vraag

Rode kabel tussen modem en glasvezelkastje

  • 6 January 2019
  • 7 reacties
  • 826 keer bekeken

Is het zo dat de rode kabel een "voeding" is en dat alles het nog een paar dagen doet nadat je hem verwijderd hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Alleen als de negatieve dwarspulscompensator nog vol zit met omgevallen bitjes.
Wat? Zit je gebit dwars?
Reputatie 7
Welke rode kabel?
Die glasvezel denk ik.. We hebben de kamer veranderd bij m'n moeder en alles deed het gewoon daarna.. En een paar dgn later heeft ze geen tv of telefoon.. Zegt die kpn monteur dat dat komt omdat dat rode kabeltje weg is..
Reputatie 7
Als dat de netwerkkabel is tussen de Experia Box en de NTU (glasvezelmodem), dan zou er direct geen enkele dienst meer werken. Internet, televisie en vaste telefoon zouden er alledrie direct mee stoppen.
Dat denk ik dus ook! Maar de monteur verteld m'n moeder wat anders.. Dank je wel voor je antwoord. Ik ga morgen Kpn bellen 😊
Reputatie 7
Badge +24
Hi Saskis, welkom op het forum. Voor de duidelijkheid. Je hebt een glasvezelkastje. Vanaf het glasvezelkastje loopt er een kabel naar de rode WAN poort van je Experiabox om het signaal over te brengen. Als die kabel weg is werkt, zoals wjb het goed aangeeft, niets meer. Wat is er bij jou precies aan de hand?