Beantwoord

Rode lampjes modem

  • 8 April 2021
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Hallo,

Ik heb opeens geen internet, tv, telefoon. 

Er branden 2 rode lampjes op de modem. Bij services en internet. Draadloze verbindingset werkt. Voor de zekerheid net losgekoppeld..

Eerst F562 op tv daarna F845/F846

Ik heb het Kpn stappenplan volledig doorlopen (tot de optie monteur bestellen). Modem is gereset.

Ben nu radeloos. 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 8 April 2021, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Vannie1978! Super vervelend dat je ineens geen diensten meer hebt! Van welk type modem maak je gebruik en hoe heb je het modem gereset; ook via een handmatige reset:

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.
  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

We horen het graag. Wil je liever sneller en directer contact, dan kan dat als volgt:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Hoi Shyrin,

Bedankt dat je met me mee wilt denken. Het is een V10 modem

Ik heb idd met paperclip gereset. Ik zag ergens dat je het 10 sec moest indrukken. Dat van de modem 30 min aan laten stond er niet bij. 

Ik heb het net weer geprobeerd. Valt mij op dat het blijft opstarten en blijft hangen bij F845/F846. 

Nog 20 min wachten...

Reputatie 7
Badge +20

@Vannie1978, ik heb zojuist even jouw verbinding weer doorgemeten. Deze is weer online. Ervaar je nu nog steeds problemen?

Ja, dat klopt. De modem werkt weer. Dankje!

Een v mijn 2 tvontvangers is daarna op hol geslagen. Het lampje bleef knipperen. 

Uiteindelijk weer de klantenservice gebeld. Een nieuwe tvontvanger wordt gestuurd. En monteur geannuleerd.

Reputatie 7
Badge +16

Top, fijn om te horen dat het weer werkt, nu even de nieuwe TV ontvanger afwachten. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten!