Beantwoord

rood lampje bij internet en services

  • 31 October 2020
  • 9 reacties
  • 110 keer bekeken

Goedemiddag, 

Wij zijn net verhuisd, maar tot op heden werkt nog niks. Services brand rood en internet ook. Meerdere malen de modem gereset, maar doet nog steeds niks. De backoffice zou iets moeten doen, maar is tot op heden nog niet gedaan. Kan iemand ons met spoed helpen, want we hebben een eigen bedrijf en nu kunnen we niks en we zijn al sinds eind september bezig met KPN om het in orde te krijgen. En zijn het inmiddels wel zat.

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 November 2020, 14:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Mafferick84, welkom! Ik kom gelijk even tot de kern van de zaak. Het adres in je profiel, is dat je nieuwe adres? Zou je ook het oude adres nog willen toevoegen? Mag wel in het veld persoonlijke opmerking. Reageer hier even weer als je dat gedaan hebt. Dan ga ik verder op zoek.  Want bij een lopende verhuizing kan ik alleen op het oude adres zoeken.

Hoi Erik,

Het oude adres heb ik ingevuld bij de opmerkingen en het andere is het nieuwe adres.

 

Reputatie 7
Badge +30

Top, dank je, @Mafferick84. Daarmee heb ik het abonnement inderdaad gevonden. Probleem is alleen dat het om een KleinZakelijke aansluiting gaat. En, inhoudelijk is dat grotendeels gelijk aan een consumentenabonnement. Maar, ik kan niet in de systemen om dingen na te kijken voor een KZ abonnement. Dus ik moet je toch vragen om weer telefonisch contact op te nemen. Dit kan met 0800-0403 om bij de zakelijke collega's uit te komen. Ik heb verder je klantnummer voor de zekerheid in je profiel gezet. 

Beste Erik, dankje wel voor je reactie echter hebben we al week continue contact met of particuliere deel of klein zakelijk. We hebben het abonnement met verhuizing van klein zakelijke na particulier laten zetten echter blijven we in een cirkeltje draaien betreft de aansluiting en tickets die aan gemaakt worden hier moet toch anno 2020 een beter manier voor zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Het punt hierin is dat zolang de verhuizing nog niet systeemtechnisch voltooid is, het abonnement nog zakelijk is. Het is me zojuist gelukt om wel notities van collega's te kunnen inzien. Daar zie ik dat op de 30e een melding is aangemaakt voor de back office die over levering gaat. Met het verzoek om de verhuizing nu zo snel mogelijk (te laten) afronden omdat het glasvezelkastje inmiddels geplaatst is. Ik kan alleen verder daarover niets inzien omdat dit in andere systemen wordt behandeld waar ik niet in kan. In het algemeen kan ik aangeven dat, als een glasvezelkastje geplaatst is, wij daar bericht van moeten krijgen. Pas daarna kunnen we het signaal activeren. Dus ik vermoed dat daarop het wachten is. Maar dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen. Vandaar mijn aanraden om toch telefonisch contact op te nemen voor navraag. 

Goedenavond Erik,

Vandaag wederom de KPN gebeld en er zo spoed/haast achter gezet worden, maar nog steeds werkt het niet. Kan jij zien wat nu de status is? Aangezien het echt te lang duurt.

Met vriendelijke groet,

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan alleen maar zien dat je gebeld hebt, en gebeld bent. De notitie daarvan kan ik wel zien. De collega geeft aan dat er aan het probleem gewerkt wordt en dat je ze bellen als de aansluiting gereed is. Deze collega die je gebeld heeft is van de backoffice levering, dat is ook precies de afdeling waar je moet zijn. Ik kan daar verder niets in betekenen, helaas, behalve je vragen om dat belletje af te wachten. Is natuurlijk erg onhandig, vooral met een eigen bedrijf. Maar meer kan ik er op dit moment niet van maken. 

Wat nog wel kan, als dat niet al gedaan is én je mobiele nummer(s) bij KPN hebt, is deze van gratis extra data voorzien. Die kun je dan als hotspot gebruiken zodat je wel internet hebt op die manier. Als je dit zou willen, vul dan even de 06-nummer(s) in op je forumprofiel.

Reputatie 7
Badge +30

Zoals ik hier zie, Mafferick, zou de verhuizing nu uitgevoerd moeten zijn. Klopt dit, heb je werkende diensten op je nieuwe adres?

Beste Erik,

Ja het heeft een tijd geduurd, maar werkt eindelijk.

Met vriendelijke groet,