Hoi, sinds vanochtend brand een rode lampje bij service. Ik heb ook dus sinds dan geen internet en kan ook geen tv kijken.
Graag hoor ik als er een oplossing is.
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.
Hallo @Mikmir
Zoals hierboven al staat, bel gratis met 0800-0402 of start een chat. Contact en klantenservice
Zoals hierboven al staat, bel gratis met 0800-0402 of start een chat. Contact en klantenservice
Goedemorgen @Mikmir , welkom op het forum! Goed dat je dit aankaart. In veel gevallen kan je dit verhelpen door je Experia Box te herstarten of hem een reset te geven. Als dat niet helpt is de kortste klap om even telefonisch of per chat contact op te nemen. De collega daar kan dan direct alles samen met je nakijken en doormeten.
Als je via hier geholpen wilt worden, dat kan zeker ook. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Als je via hier geholpen wilt worden, dat kan zeker ook. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.