Beantwoord

Rood lampje Experia Box brandt

  • 8 January 2019
  • 4 reacties
  • 444 keer bekeken

Goedenavond,

bij thuiskomt merkte ik dat mijn tv niet werkte. Vervolgens zag ik op het modem de internet lamp niet branden en de oranje service lamp wel. Inmiddels de herstel knop geprobeerd en nu brand de service lamp rood. Kunt u me helpen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 January 2019, 21:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond LeoDijkman.wel kom op het forum. Heeft u de Expiria box al eens een rezet gegeven door in het kleine gaatje met een saté stokje. Te priken tot hij uit gaat het stokje los laten dat hij weer aan gaat dat is een harde Rezet. Misschien dat hij het weer doet
Bedankt voor de tip Cornelis. Ga ik proberen!
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond LeoDijkman, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt.

Wat enorm vervelend dat je thuis komt, en er dan achter komt dat je diensten niet meer werken! Ik help je graag verder, om het zo snel mogelijk op te lossen uiteraard. Kan je aangeven of de reset van de Experia Box heeft geholpen? Zo ja, dan ben je al hartstikke goed geholpen. Zo nee, dan moeten we verder kijken. Heb je al even gekeken of er misschien een storing op jouw postcode is?

Mochten de problemen blijven, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Zonder gegevens wordt het namelijk lastig om te helpen 🙂 Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@LeoDijkman, ik zie helaas nog geen nieuwe reactie in dit topic. Ik hoop dat jouw probleem inmiddels is opgelost! Zo niet, geef me dan even een seintje dan help ik je verder!

Reageer