Vraag

Rood lampje Experia Box / wegvallende tv en en internet

  • 15 May 2019
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Bij mij schiet elke dag experia box in het rood waarna dus wifi en tv vastlopen.

Na een restart doet hij het weer, maar de volgende dag gebeurt hetzelfde opnieuw.

Wat is de oorzaak en de oplossing?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt



4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Experiabox v10a elke dag rood Dat klinkt niet goed. Alles valt dus volledig weg? Je geeft aan dat je de box op zo'n moment herstart. Zou je de box ook eens volledige fabrieksreset willen geven? Hier lees je hoe dat werkt. Als dat nu niet helpt kijken we uiteraard verder. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Experiabox v10a elke dag rood Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop dat het probleem via een andere weg is verholpen. Als je toch mijn hulp nodig nodig hebt lees ik dat graag.
Hallo @Experiabox v10a elke dag rood Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop dat het probleem via een andere weg is verholpen. Als je toch mijn hulp nodig nodig hebt lees ik dat graag.

Tot nu toe is het hier mee opgelost, ik heb enkel nog twee keer de melding gehad dat er een communicatieprobleem is tussen de experia box en de tv ontvanger.
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk. Wat stond er precies in je scherm? Ik ga er vanuit dat het in orde is en blijft, maar mocht dit toch vaker voorkomen dan kijk ik graag met je verder.

Reageer