Beantwoord

Rood lampje op Experia Box

  • 25 October 2019
  • 9 reacties
  • 213 keer bekeken

Zojuist een medewerker gesproken, in eerste instantie leek het lampje uit na reset van het glasvezel kastje en rest van de modemĀ en groen te branden. Echter na 5 minuten is deze weer rood. Ik heb geen storing met internet en tv. Wel heb ik VOIP via een andere leverancier. Sinds een dag of 3 heb een haperende telefoonverbinding. Voor het gebruik van internet is die niet een probleem echter voor bellen met VOIP wel. De desbetreffende medewerker Ā van KPN geeft aan dat er wel een bepaalde snelheid wordt gereserveerd als men gebruik maakt van VOIP via KPN. Mijn inziens wordt er niet voldoende gekeken na het rode lampje wat blijft branden. Dit duidt toch ergens op een storingā€¦ā€¦ā€¦.

Ā 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 November 2019, 10:32

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RMul. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat er een rood lampje brand terwijl jouw internet en tv verbinding wel gewoon werkt. Heb je de ExperiaBox al gereset? Welk lampje brandt er op dit moment rood en welke ExperiaBox heb je? Zou je hetĀ Forum profielĀ willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@RMul. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat er een rood lampje brand terwijl jouw internet en tv verbinding wel gewoon werkt. Heb je de ExperiaBox al gereset? Welk lampje brandt er op dit moment rood en welke ExperiaBox heb je? Zou je hetĀ Forum profielĀ willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je misschien via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Ā 

Ā 

Hallo Vikash,

Forum Profiel gegevens aangevuld. Ik ben vorige week maandag telefonisch benaderd dat er een oplossing moest komen voor de storing. De desbetreffende medewerkster beaamde dat de afhandelingĀ niet juist was gegaan en stelde voor dat er vanuitĀ KPN een monteur wordt gestuurd om het eea te bekijken.Ā Er werd medegedeeld dat ik de volgende dag terug gebeld zou worden om een afspraak te maken met een monteur. Tot heden is er nog steeds niet terug gebeldā€¦ā€¦ā€¦

De reden waarom ik nog niet sneller heb gereageerd is het feit dat het mij aan tijd ontbrak.

Graag verneem ik wanneer ik alsnog een monteur kan verwachten.

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat er is verteld dat er een monteur bij jou langs zou komen terwijl Internet en TV werkt. Heb je de ExperiaBox al gereset en welk lampje brandt er op dit moment rood?

Wat vreemd dat er is verteld dat er een monteur bij jou langs zou komen terwijl Internet en TV werkt. Heb je de ExperiaBox al gereset en welk lampje brandt er op dit moment rood?

Dit was het voorstel van de medewerker, omdat het rode lampje om onverklaarbare reden blijft branden. De medewerker had contact opgenomen nadat ik de enquĆŖte had ingevuld na het eerste contact omtrent de melding van de storing.Ā In de historie van het klantcontact kun je dit achterhalen en na beluisteren. En ja, alles is al een paar keer gerest, jullie kunnen dit als technische klantendienst ook inzien. Rode lampje = services. Als ik de indruk wek dat ik geĆÆrriteerd overkom dan is dat juist. Ben al veel te lang met een probleem bezig om deze te laten verhelpen maar krijg het gevoel dat ik van het wel bekende kastje naar de muur loop.

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat er inderdaad contact met jou is opgenomen vanuit KPN, maar geen monteur afspraak. Ik heb daarom zojuist een afspraak ingepland met een storingsmonteur. Je ontvangt zo een privĆ©berichtĀ met daarin meer informatie over deze afspraak. Laat je ons weten hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat er inderdaad contact met jou is opgenomen vanuit KPN, maar geen monteur afspraak. Ik heb daarom zojuist een afspraak ingepland met een storingsmonteur. Je ontvangt zo een privĆ©berichtĀ met daarin meer informatie over deze afspraak. Laat je ons weten hoe het afloopt?

Ā 

@RMulĀ Ik zie dat onze monteur heeft aangegeven dat het probleem inmiddels verholpen is. Wat goed! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.Ā :relaxed:

De zogenaamde storingĀ lijktĀ weg te zijn maar het lampje brandt nog steedsā€¦ā€¦ā€¦ā€¦..

Monteur geeft ook aan dat dit niet hoort maar dat verder niets kan betekenen hierin.:unamused:

Reputatie 7
Badge +21

Wat vreemd dat het lampje nog steeds rood brand en dat de monteur dit niet kon verhelpen. Gelukkig werkt alles wel goed. Als je in de toekomst toch tegen problemen aanloopt, dan horen we dat graag van je!

Reageer