Beantwoord

Rood lampje services

  • 24 May 2019
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

hallo, ik heb een probleem met m'n v10 box.

ik zie namelijk een rood lampje branden bij het 'services' enige idee wat de best oplossing is?
op dit moment geen internet of tv.


ik heb dit zelfde probleem gehad maar op een andere box geen internet geen tv ect.
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 May 2019, 08:18

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Naji ,
Je zou je modem eens minimaal 30 seconden van de stroom kunnen halen en als dat niet helpt een fabrieksreset kunnen doen met een paperclip.
Succes.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Naji, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je sinds vannacht problemen ervaart met je internet en tv, en dat je geconstateerd hebt dat er een rood lampje bij services brandt op jouw Experia Box. Rood is vaak niet goed kan ik je vertellen! Heb je de Experia Box al even van de stroom gehaald? Of hem gereset, om te kijken of dit het rode service lampje weer groen kleurt? 🙂 En als je de tv-ontvanger aanzet, krijg je dan een bepaalde foutmelding / foutcode te zien?

Mocht de reset niet werken, dan ontvang ik graag enkele gegevens om wat testen vanuit hier uit te voeren. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Ik hoor graag van je!
laat maar ik heb weer internet heel vreemd maar goed dank jullie wel voor het reageren!

Reageer