Beantwoord

Router achter Router

• 11 december 2017
  • 3 reacties
  • 738 keer bekeken

Badge
Hallo,
Ik wil graag het volgende weten of dit mogelijk is. Niet zo lang geleden zat ik bij een provider, waar het dus mogelijk was om je eigen router te gebruiken i.p.v. de router van de provider. In dit geval dus de Experiabox v.10 Ik ben nml. in het bezit van een TPLink Archer C3200, wat naar mijn mening een veel betere router is dan de Experiabox. Is het mogelijk om de C3200 te gebruiken i.p.v de Experiabox, Dan kan iemand bij KPN of ikzelf iets uitzetten o.i.d. (ik weet de exacte naam niet meer) en dan zou ik dus mijn eigen router kunnen gebruiken.
Ik ben benieuwd of dit bij KPN mogelijk is.

3 reacties

Reputatie 7
Zie https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/gebruik-een-eigen-router-achter-de-experia-box-164983
Badge
Alvast bedankt voor de reactie, ik zal één dezer dagen het één en ander gaan uit proberen.
Nogmaals bedankt voor deze info.
Camthelion
Badge
Hallo, nog een vraagje, ik mijn eigen router via wan verbonden met een lan van de experiabox, maar kan op die manier geen contact maken met mijn router. Ik had mijn router het volgende ipadres gegeven: 192.168.2.250, maar dat wil dus niet, want het ipadres van mijn router is: 192.168.0.1 Ik kan dus geen contact maken met mijn eigen router. Voordat ik in mijn router en de experiabox het één en ander moet gaan regelen moeten ze toch eerst contact met elkaar hebben. Ik hoop dat er iemand is, die mij wat wijzer wil (kan) maken.
Alvast mijn dank hiervoor.
Camthelion

Reageer