Beantwoord

Router - storing

  • 28 January 2019
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb het idee dat mijn router niet meer goed werkt. Heb nu al weken lang om de haverklap storing. Hoe kan ik dit testen. Hoe kom ik van die storingen af?

Wil het snel opgelost hebben, ben er eerlijk gezegd beetje klaar mee
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 January 2019, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi Peter! Welkom op het forum!
Dat kan niet de bedoeling zijn en ik zoek dit graag samen met jou uit. Hoe is de zaak aangesloten? De wenselijke situatie is dat er vanaf het KPN aansluitpunt een kabel van maximaal 2 meter loopt naar je router ( experiabox ). Klopt dit?
Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Dan meet ik tevens de lijn door.
Heb gegevens aangevuld, aansluitkabel is minder dan 2 meter.
Hoi Peter! Leuk je even gesproken te hebben. Je lijn is inderdaad aardig aan het 'klapperen' en aangezien alles netjes, conform afspraken is aangesloten, hebben we daarom voor vanmiddag samen een monteur ingeboekt. Deze gaat het lek denk ik wel boven krijgen. Ik ben benieuwd naar de uitkomst!
@Peter67 Hoe is het afgelopen, Peter?
Alles werkt weer, alle oude onderdelen zijn vervangen. Was nodig. Liep jaren achter met de hardware.
Top! Mocht er, onverhoopt in de toekomst nog eens iets zijn, weet je mij te vinden!