Beantwoord

Router V10

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 1
Okay.
Ik denk dat de hitte jouw parten speelt om je collega's af te kraken...... niet netjes.
Ik schreef als je goed leest dat ik geen 3.4 software heb dus de onkundigheid zou wel eens bij jouw liggen.
IK HEB GEEN 3.4 LEES AUB GOED
Reputatie 7
Ik denk dat de hitte jouw parten speelt om je collega's af te kraken...... niet netjes.Nogmaals, ik ben GEEN medewerker van KPN maar net als jij gewoon een klant van KPN en lid van dit forum.

IK HEB GEEN 3.4 LEES AUB GOEDKlopt, dat had ik ook gelezen. Mijn vraag was daarom ook welke firmware versie je dan WEL hebt en of je daarvan een screenshot kunt plaatsen.
Reputatie 1
Okay maar dat geeft jouw niet het recht om medewerkers van KPN af te kraken dat voorop.
En verder kreeg ik te horen dat er veel van dat soort klachten bij de KPN winkel binnen komen!
Ik heb gezien dat ik de 3.2 heb en zelfs met resetten komen alle instellingen terug zelfs bij een nieuwe V10.
Daarom zat ik te denken aan een V10A omdat die andere software heeft.
V10 is ZTE en de V10A Arcadia.
Reputatie 7
En verder kreeg ik te horen dat er veel van dat soort klachten bij de KPN winkel binnen komen!Er zijn, zoals eerder ook gezegd, inderdaad best grote problemen geweest met de V10. Een groot deel (niet alle) daarvan is echter verholpen met firmware versie 3.4.
Als jij nog firmware versie 3.2 hebt, dan staat jouw aansluiting blijkbaar in een aparte gebruikersgroep die nog steeds niet voorzien is van firmware 3.4.
Plaats hier een screenshot van het startscherm van de Experia Box en ik weet zeker dat een KPN medewerker er snel voor zal zorgen dat jouw Experia Box geupgrade wordt naar 3.4.
Reputatie 7
Badge +12
Dag Cena, ik ben wel een KPN medewerker en ik kan bevestigen dat wjb een gewaardeerde forumgebruiker is maar niet mijn collega. Wjb heeft erg veel technische kennis in huis en tevens ook zeer goed onderlegd in de producten die KPN aanbiedt. Mag ik u vragen matig te zijn in het gebruik van Caps Lock, dat komt wat schreeuwerig over, ik vermoed dat u het graag op een fatsoenlijke manier oplost 🙂 Ik ben net als wjb erg benieuwd naar de software versie van uw V10, zou u daarvan een screenshot willen posten? In afwachting van uw bericht verblijf ik 🙂
Reputatie 1
Heb naar veel onkundigheid hier op het forum via KPN klachten dienst een nieuwe V10A router gekregen en mijn problemen zijn weg en wat zie ik als ik inlog het is totaal andere software en nu maar hopen dat KPN van die software afblijft want het werkt nu.
Nu alleen nog de problemen met de fon app oplossen want aan die software hebben ze ook geklooid.
Reputatie 7
Heb naar veel onkundigheid hier op het forum via KPN klachten dienst een nieuwe V10A router gekregen en mijn problemen zijn weg en wat zie ik als ik inlog het is totaal andere software en nu maar hopen dat KPN van die software afblijft want het werkt nu.Ik hoop voor je dat je snel weer een V10 zult krijgen immers de V10A heeft nog een hoop kinderziektes die heel vervelend kunnen zijn.

Reageer