Beantwoord

router v10a en ip camera's

  • 11 February 2019
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Door problemen met haperend beeld op televisie router omgewisseld de v10a gekregen beeld nog steeds niet goed .
door metingen moest er een kaart in de centrale gereset worden.
probleem met het beeld opgelost, maar na een week problemen met mijn 2 camera's gekregen.
ip adressen veranderden spontaan tot een moment dat de camera's waren verdwenen van tel en mijn iPad.
Wanneer ik mijn camera wil bereiken met ...........227 lukt het niet de router is niet te bereiken wanneer ik ............254 gebruik krijg ik het startscherm van de camerd router heeft 1poort tekort en staat er een camera op een tussen kastje in de router heb ik wel eens 1camera gezien ipv twee de tweede cam had een heel ander nummer
graag zou ik de v10 terug willen krijgen die was makkelijk te bereiken en gaf geen problemen
wanneer ik deze situatie voorleg aan de helpdesk sturen zij mij een andere router maar zij weten niet welk model er gestuurd wordt.
graag hulp in deze
icon

Beste antwoord door H.Smit 18 February 2019, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @H.Smit Welkom op het forum.
Ik denk (en hoop) dat dit ook met de v10a wel goed te krijgen is. Waarschijnlijk moet de verbinding met deze camera's opnieuw opgezet worden en het kan ook zijn dat er poorten open gezet moeten worden. Hoe zijn die camera's verbonden? Draadloos of via wifi?
Een v10 kan ik je niet toesturen. Dat lukt de andere helpdesk ook niet en ik betreur dat dit als optie is gegeven.
Ik heb er trouwens wel vertrouwen in dat we die v10a goed krijgen in samenwerking met jouw camera's.
@H.Smit Ben je er uitgekomen? Ik ga er voorlopig van uit dat het is opgelost. Mocht dat niet het geval zijn, laat het mij weten!
Beste Erwin
Het is opgelost
In de portmapping nr 1 en 2 laten staan ipv te veranderen in de adressen van de 2 cameras.
Daarna de camera's toegevoegd met het vaste ip adres en opgeslagen.
Werkt geweldig
Wanneer ip portmapping de twee ip adressen werden vervangen kregen ze automatisch het adres van de vorige adressen die er al instonden
Case closed
Top! Ik ben blij dat het is opgelost. Er wordt trouwens momenteel een update voor de v10a uitgerold. Die verbetert de DHCP functie.
De update wordt de komende nachten doorgevoerd en het zou geen invloed mogen hebben op jouw portforwardings.
Mocht je de update sneller willen binnenhalen kun je een harde reset doen maar dan gaan je eigen settings wel verloren. Lijkt me in dit geval niet wenselijk!