Beantwoord

Router vervangen

  • 23 juni 2015
  • 4 reacties
  • 487 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nu de thomson v789 en ervaar steeds meer problemen met trage en zeer regelmatig wegvallende wifi verbindingen. Kanaal heb ik handmatig al veranderd. Reset ook al regelmatig uitgevoerd. Reikwijdte lijkt ook steeds minder te worden.

is het mogelijk om mijn thomson te vervangen?

Met vriendelijke groet,

Martijn

icon

Beste antwoord door Erik_ 27 juni 2015, 18:51

Hallo Martijn,

Welkom op het forum! Jouw Experia Box is inderdaad een ouder model, en ik kan me dan ook goed voorstellen dat je graag een nieuwer model wilt. Helaas is het niet mogelijk om dit te regelen zonder dat de oude tegelijkertijd wordt ingeleverd. Ik kan een omruil voor je inplannen dat er een koerier komt om de nieuwe te brengen. Hij neemt de oude dan gelijk mee terug. Mocht je dit willen, verneem ik graag je postcode, huisnummer, naam contractant en 06-nummer in een privébericht.

De nieuwere modellen werken, wat betreft port forward instellingen vergelijkbaar aan jouw model. Ik voorzie dan ook geen problemen met het aanpassen van de instellingen. Ik kan, bij een omruil, niet garanderen dat je een V10 krijgt. Deze leveren wij pas sinds kort uit en gaat in eerste instantie naar nieuwe klanten. Als er voldoende voorraad is, wordt deze ook bij service omruilingen gebruikt, zo niet, dan zal het waarschijnlijk een V9 worden.

Hartelijke groet,

Erik

Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Hallo Martijn,

U kunt inderdaad de Thomson laten vervangen.

Dit doet u door te bellen met de klantenserive : 0800-0402.

Of een webcarespecialist pakt dit topic op , maar dat kan een dag (of 2 ) duren.

Mvg. Thibauld

Oke bedankt voor het antwoord!!

Hallo,

Gister contact gehad met de helpdesk, daar uitgelegd dat ik voor mijn alarminstallatie poorten geforward heb en daarom niet mijn oude router in de winkel wil omruilen voor een nieuwe voordat de nieuwe router werkt.

Helpdesk medewerker begreep mijn verhaal, maar kon mij geen nieuwe router opsturen om dat hij mijn router niet eerst kon resetten ivm de poortforward instellingen ( die zouden dan verdwenen zijn). Dus adviseerde hij mij toch naar de winkel tegaan, daar mijn verhaal uitteleggen en dan moest ik vragen voor de v10 en dan moest het goedkomen.

Vandaag naar de winkel gegaan en daar kreeg ik te horen dat ze mijn oude router moesten hebben voordat ik een nieuwe router kreeg. Dus de oude moesten ze uitboeken en dan konden ze de nieuwe inboeken en uitgeven. Tevens hadden ze zoiezo geen v10, terwijl de helpdesk medewerker juist zei dat ze die op voorraad hebben. Ik moest naar de v10 vragen omdat die het meest geschikt was voor mijn situatie.

Dus nu ben ik weer thuis, voor niets naar de winkel gegaan, en zonder nieuwe router......

Hopenlijk kan iemand op dit forum mij helpen.......

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Martijn,

Welkom op het forum! Jouw Experia Box is inderdaad een ouder model, en ik kan me dan ook goed voorstellen dat je graag een nieuwer model wilt. Helaas is het niet mogelijk om dit te regelen zonder dat de oude tegelijkertijd wordt ingeleverd. Ik kan een omruil voor je inplannen dat er een koerier komt om de nieuwe te brengen. Hij neemt de oude dan gelijk mee terug. Mocht je dit willen, verneem ik graag je postcode, huisnummer, naam contractant en 06-nummer in een privébericht.

De nieuwere modellen werken, wat betreft port forward instellingen vergelijkbaar aan jouw model. Ik voorzie dan ook geen problemen met het aanpassen van de instellingen. Ik kan, bij een omruil, niet garanderen dat je een V10 krijgt. Deze leveren wij pas sinds kort uit en gaat in eerste instantie naar nieuwe klanten. Als er voldoende voorraad is, wordt deze ook bij service omruilingen gebruikt, zo niet, dan zal het waarschijnlijk een V9 worden.

Hartelijke groet,

Erik

Reageer