Beantwoord

Router vervangen

  • 1 March 2019
  • 9 reacties
  • 2885 keer bekeken

Ik heb thuis een router staan waarvan het WiFi netwerk telkens uitvalt. Het type merk weet ik niet maar ik weet wel dat het een verouderd model is. Als ik hem zou willen laten vervangen wat moet ik dan allemaal doen en hoeveel zou dat moeten kosten?
icon

Beste antwoord door joss1965 1 March 2019, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Stijnkl, je kunt via deze pagina nagaan of je modem voor vervanging in aanmerking komt en het vervolgens gelijk regelen.
Hoi @Stijnkl . Ben je er al achter wat voor router het is? Mocht je hier meer hulp bij willen ( en je weet welke experiabox het is), laat het mij weten!

Heb een router of modem of hoe je dat ding ook noemt waarvan de wifi constant wegvalt en ik volgens KPN niet voor een andere in aanmerking kom….experia V8. Iemand een idee? Het schijnt dat ze nu al bij V12 zijn…..

Reputatie 7
Badge +24

Heb een router of modem of hoe je dat ding ook noemt waarvan de wifi constant wegvalt en ik volgens KPN niet voor een andere in aanmerking kom….experia V8. Iemand een idee?

De WiFi manager doen:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

En de Experiabox in de ruimte zetten. Dat wil zeggen: uit de buurt van andere elektronica. 

Al gedaan, helpt niets

@Stijnkl

, je kunt via deze pagina nagaan of je modem voor vervanging in aanmerking komt en het vervolgens gelijk regelen.


Grappig, ik heb die pagina even bezocht, en dat terwijl ik geen tv van kpn heb :

Uit onze administratie blijkt dat je over Interactieve TV van KPN beschikt. Onze meting treft echter geen aangesloten tv-ontvanger(s) bij je aan.

Nadat je je tv-ontvanger(s) hebt aangesloten, kun je deze Servicetool opnieuw starten.

Ook al gekeken, kom ik niet voor in aanmerking..

 

Reputatie 7
Badge +24

Ook al gekeken, kom ik niet voor in aanmerking..

Die link werkt alleen voor tv ontvangers. Tevens komt sowieso de v8 toch al niet zomaar voor vervanging in aanmerking. De v7 en ouder worden vervangen vanwege ouderdom, de v8 officieel nog niet.

Reputatie 7
Badge +24

Al gedaan, helpt niets

Wat was de uitkomst van de WiFi manager? Welke snelheid haalde u? Ook geen gratis monteur?