Beantwoord

routerproblemen

  • 16 January 2019
  • 17 reacties
  • 174 keer bekeken

Badge
Graag zou ik een nieuwe router willen aanvragen de router die we nu hebben valt elke keer uit
en geeft veel storingen!
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 30 January 2019, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Welke Experia heb je? Via deze pagina kun je controleren of je apparatuur verouderd is en gelijk inruilen. Als dat niet lukt, vul dan je profielpagina aan met je postcode, huisnummer en klantnummer zodat de medewerkers van KPN op dit forum je het snelst kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @jan5868, welkom! Wat vervelend dat je zoveel storingen hebt! Ik kan me voorstellen dat je graag een nieuwe wilt. Heb je je modem om kunnen ruilen door middel van de link die Jos stuurde? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan inderdaad je forumprofiel aanvullen? Dan help ik je graag verder.
Badge
Goedenavond, nee heb de test gedaan, maar er zit een storing in de router hij blokt alles en start dan weer opnieuw op!
Hoop dat ik zo wel respons krijg.
mvg jan
Badge
Heb nu een v8
Reputatie 7
Badge +30
Goed dat je je gegevens achtergelaten hebt! Ik heb een lijnmeting gedaan en zie erg weinig verbroken verbindingen de afgelopen dagen. Hoe vaak merk je dat dit gebeurt? En wat gebeurt er dan precies?
Badge
Hallo als ik s,avond aan het werk ben stopt de router en start opnieuw op, de instellingen van de camera's die jullie hebben gemaakt krijg ik er ook niet meer in.
Mijn zoon is ook aan het spelen op de playstation heeft ook al div keren geklaagd dat hij opnieuw
opstart!
dit gebeurd s, avonds
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend is. Ik zie met de lijnmeting nog steeds geen enkele onderbreking. Vanaf onze kant lijkt alsof het modem constant online is. Hoe zie jij dat het modem offline gaat? Zit je er dan naast? Zie je ook dat er minder lampjes branden en/of knipperen? Of merk je het alleen doordat internet het op de pc en/of playstation het niet meer doet? Hoe heb je je pc en de playstation aangesloten? Is dit bekabeld rechtstreeks naar de Experiabox? Als dit niet het geval is, zou ik je willen vragen dat eens te proberen. Ik ben benieuwd of het internet nog steeds wegvalt.
Badge
Goedenavond,
nee alles is bekabeld,idem de PlayStation,als alles uitvalt idem mijn bewakinscamera,s,is de box aan het opstarten,ik ben nu wel klaar met deze router,weet niet wat de opties zijn,wil graag van het gezeur hier thuis afzijn ( ik hoop dat jullie dit begrijpen)
mvg Jan
Badge
En de kabels liggen idd rechtstreeks naar de experts box
Reputatie 7
Badge +30
Ik snap heel goed dat je er klaar mee bent. Wil je eens bijhouden dit weekend wanneer de Experiabox uitvalt? Dus datum en tijdstip? Dan kunnen wij gerichter zoeken naar wat er nu precies aan de hand is. Het is heel lastig te zeggen op het moment dat bij ons de Experiabox constant online is, waar het aan ligt namelijk.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je nog nieuwe informatie voor me? Is het dit weekend nog gebeurd?
Badge
Nee sorry ben dit weekend voor werk weg geweest, ik ga morgen bellen om toch een nieuwe router te regelen,ik weet niet of jullie dat kunnen anders ga ik ga ik bellen.
Ik ga er niet meer tijd insteken, ben er al weken mee bezig en de frustratie hier thuis groeit alleen maar
je snapt als ik laat thuis kom daar niet elke keer op zit te wachten.
bedankt alvast voor jullie tijd en moeite.
mvg jan
Reputatie 7
Badge +30
Ha Jan, geen probleem. Ik heb nog even verder gekeken en dat had ik eerder moeten doen 😉. Zonder gekheid: ik zie dat je maximaal 5 Mbit/s kan halen. En eerlijk gezegd: dat is net niets én verklaart ook waarom je verbinding wegvalt als jullie tegelijk gebruik maken van de laptop/pc/playstation etc.

Wat we kunnen doen, is het volgende. We kunnen je omzetten naar de huidige internet abonnementen en je dan gratis sneller internet buitengebied erbij aanbieden. Je kunt dan maximaal 30 Mbit/s halen: een hele verbetering! Wel verdwijnt dan je korting van €5 die je op dit moment krijgt. Je gaat onder de streep dan €42,50 betalen. Laat je me weten of je dit wilt? Als je nog vragen hebt, laat het me ook gerust weten.
Badge
Nou goed om te horen, als dan ook maar die router omgeruild wordt,super!
bedankt voor het mee denken!
mvg Jan van altena
Reputatie 7
Badge +30
Die zit er ook bij! Je krijgt alles binnen een paar dagen geleverd, de verwachte opleverdatum is 7 februari. Je krijgt dit nog per mail bevestigd. Er zitten handleidingen erbij, maar qua modem is het eigenlijk: alle stekkertjes eruit en er op dezelfde manier in het andere modem terugplaatsen. Wil je me laten weten hoe het gaat als je alles hebt aangesloten?
Badge
Prima geregeld dank je alles werkt nu op 1 ding na
en snelheid is ook top,heb nu alleen geen beeld op mijn buiten camera,s van buiten af,heb alles al gedaan en op internet bekeken,kom hier niet uit
had daar wel een abbo voor dat ik daar ondersteuning voor kreeg!
Mvg Jan van altena
Reputatie 7
Badge +30
Ha Jan, goed om te lezen! Voor wat betreft de IP-Camera: je zult je portforwardings opnieuw in moeten stellen. Je ziet in dit topic over Port-forwarding en UPnP hoe je dat doet. Kom je er zo uit?