Beste antwoord door JanBörger
Bekijk origineelSagecom Fast 4360 werkt niet meer.
Sagecom FAST 4360 deed het redelijk goed tot prima. Geeft ineens de geest in de zin van: bij resetten wordt een max. ontvangst aangegeven maar staat de power-knop op rood om na enkele seconden aan te gaan (blauw) maar dan wordt tegelijkertijd de 4G ontvangst rood en is er geen bereik. Inmiddels ook de Experia box ge-reset: geen resultaat..
Je kan wellicht nog 2 zaken controleren:
- Is er een storing op het 4G netwerk van KPN
- Controleer of je simkaart in de Sagecom nog correct geplaatst is.
Welkom terug @Hellum ! Vreemd dit. We zijn een paar dagen verder, heb je hier nog steeds last van? Dan wil ik je vragen je adresgegevens en klantnummer in je profiel te zetten en hier een reactie te sturen. Dan zoek ik dit verder uit. Als het modem defect is sturen we direct een nieuwe op.
Monteur geweest. Bleek de Sim-kaart te zijn. Zo gepiept, goede service!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.