Beantwoord

Sagemcom 4360 4g lampje blijft rood branden

  • 20 November 2019
  • 7 reacties
  • 353 keer bekeken

Na verscheidene malen gereset te hebben, brandt het lampje nog steeds rood.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 November 2019, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @NellyVanNieuwenhuijzen, welkom terug! Dat is niet de bedoeling natuurlijk, vervelend! Wil je je forumprofiel aanvullen met je huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kan ik je gegevens erbij halen en met je meekijken. Hopelijk krijgen we het snel opgelost!

Hallo Marcia, 

Dank voor de reactie!

Ik heb het e.e.a. aangevuld.

Nelly

Reputatie 7
Badge +30

Yes, dank! Ik heb een ticket voor je aangemaakt bij de afdeling die hierover gaat. Zij nemen binnen een aantal werkdagen contact met je op. Ik hoop dat ze het voor je op kunnen lossen, zou je dat hier nog even willen laten weten? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 

Voorlopig hartelijk dank!

Ja doe ik. 

Nelly

Reputatie 7
Badge +30

Ha Nelly, ik zie dat er de 2e een monteur komt. Hopelijk is het daarmee opgelost! Als we daarna nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Goedemorgen Marcia,

De monteur is geweest en alles is opgelost!

Dank voor alles! KPN is super!

Fijne dag!

Nelly

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn om dit te lezen, Nelly! Bedankt dat je het nog even laat weten :-).