Vraag

Samsung a6 en apps laden traag

  • 5 December 2020
  • 5 reacties
  • 169 keer bekeken

Hallo. Ik heb hetzelfde probleem sinds een maand ongeveer. Harde reset helpt een paar dagen. Heb de A6 Samsung. Heb versterkers van KPN. Eén aan de v10a, de ander draadloos boven....help! Alle apps laden ineens heel traag. Ligt niet aan geheugen a6, zelfs teruggezet op fabrieksinstellingen. Hielp niet. Om de paar dagen een harde reset is ook niet te doen…

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Wdl79 ,
Welkom op het forum. Heb je de ExperiaBox terug gezet naar fabrieksinstellingen, je telefoon of beide?


 

Hallo. Beide. Box een harde reset, telefoon fabrieksinstellingen...moet nog steeds om de dag een harde reset doen, dan gaat het weer even goed...

Reputatie 4
Badge +6

Heb je dit probleem ook op andere apparaten of echt alleen op je telefoon? Is dat dan ook allemaal via Wifi? ( heb je trouwens na de reset van de experiabox ook de versterkers gereset naar fabrieksinstellingen? :zipper_mouth:

Zou je ook je profiel aan kunnen vullen? Dan kijk ik nog even of ik iets kan vinden.

Hallo,

Nee, versterkers niet. Nu is het al elke keer mis als ik de telefoon uit heb gehad... Harde reset doet niks meer. Heb bv ook alles op ipv6 of juist op ipv4 geprobeerd. Statisch en dhcp...ja, je leest wat op internet…

 

Andere opties?

 

Bvd

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wdl79, ik neem het even over van Denise!

We zijn een aantal maanden verder en als ik het goed begrijp, speelt dit nu alleen als je toestel uit is geweest? Daarna komt het wel weer goed, totdat je toestel weer uit- en aan wordt gezet?

Speelt dit probleem ook met andere toestellen?