Beantwoord

Samsung Galaxy Watch3 compensatie

  • 11 June 2021
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb de samsung galaxy wacht 3 besteld, alleen helaas kan deze niet geleverd worden.
Nu kreeg ik deze mail op 4-6 :
 

U hebt laatst een Samsung Galaxy Watch 3 45mm - black bij ons besteld. We hebben onverwacht veel bestellingen van deze smartwatch binnengekregen, waardoor we hem niet meer op voorraad hebben. Ook Samsung kan deze smartwatch niet meer leveren, omdat ze deze niet meer maken. Sorry daarvoor.

 

 

We moeten uw bestelling helaas annuleren
Uw creditcardbetaling van 169,- krijgt u natuurlijk terug. En als goedmaker krijgt u van ons 50,- extra. Dit kunnen wij alleen niet op uw creditcardrekening storten, dus hiervoor hebben we uw normale rekeningnummer nodig. U ontvangt nog een e-mail met uitleg hoe u dit rekeningnummer aan ons door kunt geven. Dan maken wij daar 50,- naar over. 

 

 

Alleen daarna werd het stil. 
Mijn ordernummer is: **********************

Wanneer wordt er verder contact met mij opgenomen?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Rick 11 June 2021, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @MarkS123456, welkom op het KPN Forum.  Er is inderdaad een enorme toeloop geweest op de Samsung Galaxy Watch 3 en daarvan is dit helaas het geval voor een aantal aanvragen.  Ik heb begrepen dat uiterlijk 14 juni (dus maandag a.s.) je een mail moet hebben ontvangen met verdere instructies. Mocht je dus dinsdag nog geen mail hebben ontvangen, kom dan weer even in de lucht. Als je dan je gegevens invult in je profiel (ordernummer kan bij Persoonlijke opmerkingen) kan ik kijken wat de stand van zaken is.

Reputatie 2
Badge +1

@MarkS123456, ik maak uit het uitbijven van een reactie op dat je de mail met instructie met betrekking tot de terugbetaling inmiddels hebt ontvangen. Mochten er toch nog vragen zijn of iets anders waar je over geïnformeerd wenst te worden weet je ons te vinden. Ik sluit het topic bij deze.

Sorry de mail kwamen in mijn spam.

Maar ik heb de instructies ontvangen