Beantwoord

samsung smart tv ontvangt me wifi niet

  • 17 November 2019
  • 8 reacties
  • 469 keer bekeken

Vorige week vrijdag is een monteur bij ons langs geweest die internet en tv heeft aangesloten van kpn. Nu heb ik in heel me huis goed WiFi alleen me Samsung smart tv en me sonos boxen vindt geen WiFi dus kan ik geen verbinding met deze 2 apparaten. Hebben meer mensen hier last van gehad nadat ze overgestapt zijn naar kpn ? 

icon

Beste antwoord door Nick83 17 November 2019, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Bobdvreede1991 wat misschien de oplossing kan zijn is om je WI-FI netwerken te scheiden. Geef je 2,4 GHz een andere naam dan je 5 GHz netwerk. Sommige apparatuur kan enkel met de 2,4 GHz overweg.

Bedankt voor je snelle reactie hoe kom ik in de instellingen van me modus ? 

Hallo @Bobdvreede1991 ,

welk merk en type modem heb je?

In de regel kun je inloggen met 192.168.2.254

 

Oh top heb de link gevonden goed dat jullie beetje techniek zijn 😉 waar kan ik me password vinden is dat je pincode gewoon ? 

Reputatie 7
Badge +9

@Bobdvreede1991
 

  • Bij Password, voer het standaard wachtwoord in.
  • Als je eerder hebt ingelogd en het wachtwoord veranderd hebt, voer het nieuwe wachtwoord in.
  • Als je het wachtwoord verandert hebt maar het niet meer kan herinneren, dan kan je de Experia Box resetten en inloggen met het standaard wachtwoord.
  • Tip: Het standaard wachtwoord staat bij Admin password op de sticker van je Experia Box. De sticker vind je aan de achterkant van je Experia Box.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo@Bobdvreede1991 ,

welk merk en type modem heb je?

In de regel kun je inloggen met 192.168.2.254

 

Zal wel een v10a zijn. En ik kan me vergissen, maar bij dit ding je via de webinterface de 5 GHz wifi niet een andere naam geven. In dat geval moet het via de service tool van KPN, te vinden op deze pagina: 

https://www.kpn.com/service/servicetools.htm

Kies de bovenste "Pas je wifi naam en wachtwoord aan".

 

Reputatie 7
Badge +15

@Bobdvreede1991 Ik zie dat je al goed geholpen wordt door de medegebruikers. Kun je laten weten of het op deze manier gelukt is? 

Mocht je nog hulp vanuit KPN nodig hebben dan hoor ik dit graag. 

Reputatie 7
Badge +15

@Bobdvreede1991 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!