Beantwoord

Schade aan muur door monteur.

  • 18 January 2019
  • 12 reacties
  • 1043 keer bekeken

Gisteren is bij mij de kpn monteur geweest om de tv aansluiting te installeren. De woning is net opgeleverd en alles is netjes gestuct. De wand waar de tv komt is met een speciale manier van stucen heel mooi gedaan. Nu heeft de kpn monteur gisteren de coax kabel moeten verwijderen en een andere kabel moeten doortrekken. De kpn monteur heeft de coax niet voorzichtig verwijderd waardoor het stucwerk los heeft gelaten! Zoals jullie waarschijnlijk wel snappen ben ik hier echt niet blij mee. De monteur gaf aan dat hij dacht dat het behang was.. Ik wil graag de gemaakte schade op jullie verhalen.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 24 January 2019, 10:12

Bekijk origineel

12 reacties

Kun je een foto van de beschadigde muur plaatsen?

Hallo @L de waard ,
inderdaad zonde, ik zou KPN of het bedrijf dat de monteur aanstuurt (Guidion?) er op aanspreken.
De foto spreekt voor zich.
Succes.
Reputatie 4
Badge +6
Indien je de werkopdracht getekend hebt zonder melding hiervan gemaakt te hebben zie ik het sober in.

Maar, niet geschoten is altijd mis, daarnaast foto's spreken voor zich.

S6
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @L de waard Het is natuurlijk heel jammer dat dit is gebeurd en ik denk heel graag met je mee over een goede oplossing. De eerste stap is dat ik je gegevens van je krijg, zodat ik de monteursbon kan bekijken en actie kan ondernemen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Indien je de werkopdracht getekend hebt zonder melding hiervan gemaakt te hebben zie ik het sober in.

Maar, niet geschoten is altijd mis, daarnaast foto's spreken voor zich.

S6

bedankt Timo, hebt staat gelukkig wel op de monteursbon 🙂
Hallo @L de waard Het is natuurlijk heel jammer dat dit is gebeurd en ik denk heel graag met je mee over een goede oplossing. De eerste stap is dat ik je gegevens van je krijg, zodat ik de monteursbon kan bekijken en actie kan ondernemen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo Bart, bedankt voor je reactie niet fijn dat je mee denkt over een goede oplossing. Ik heb mijn gegevens ingevuld, maar kon mijn klantnummer zo 1 2 3 niet vinden.. Hopelijk is dit voldoende en anders ga ik zo even opzoek naar mijn klantnummer.
Reputatie 7
Badge +20
Natuurlijk denk ik graag mee. Je klantnummer kun je vinden in MijnKPN of op de facturen!
Natuurlijk denk ik graag mee. Je klantnummer kun je vinden in MijnKPN of op de facturen!

(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Dank je wel! Ik ga ermee aan de slag en je hoort van mij!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Ik heb je klacht doorgegeven en ik begrijp dat je inmiddels in gesprek bent, om te zoeken naar de beste manier om de schade af te handelen. Ik ga er vanuit dat alles snel en goed geregeld wordt!

Reageer