Beantwoord

Schade door werkzaamheden monteur

  • 9 February 2021
  • 6 reacties
  • 316 keer bekeken

Monteur heeft tijdens het boren door me plafon schade vericht aan me muur waar kan ik die verhalle

Monteur zelf heb zijn werk goed verricht was een aardige man was wek ler ongeluk gegaan

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 February 2021, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer in het prive gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is, vanwege de grote drukte duurt dat iets langer dan gewoonlijk.

Waar zit prive gedeeelte dan ben hier niet zo bekend

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jamaica 

Dat is in jouw Forum profiel <--(klik op link)

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jamaica, welkom hier. 

Een monteur heeft dus schade aan gericht. In principe boren onze monteurs niet. Alleen met toestemming van jou en op eigen risico. Juist om dit soort situaties te voorkomen. Dus heeft hij op verzoek van jouw geboord? Want dan kan ik hier niets in betekenen helaas. 

Hoi @Jamaica, welkom hier. 

Een monteur heeft dus schade aan gericht. In principe boren onze monteurs niet. Alleen met toestemming van jou en op eigen risico. Juist om dit soort situaties te voorkomen. Dus heeft hij op verzoek van jouw geboord? Want dan kan ik hier niets in betekenen helaas. 


Dat is apart. Er wordt toch betaald voor die werkzaamheden? Het is toch geen gratis vriendendienst? En KPN is toch gewoon verzekerd voor schade aangebracht tijdens werkzaamheden?

En kom nou niet met: ja maar het is een ander bedrijf..

Werkzaamheden worden uitgevoerd in opdracht van KPN, en daarmee is KPN verantwoordelijk voor eindresultaat en aangebrachte schade.

Reputatie 7
Badge +20

Van monteurs wordt verwacht installaties te verrichten of storingen op te lossen. Het is niet de bedoeling om daarbij aan eigendommen van de klant te komen. Dus ook niet boren in muren. Wie weet wat er precies op die plek loopt, elektriciteit, waterleiding? Ik noem maar wat. Dat is de reden waarom een monteur nooit zelf zal gaan boren.Â