Beantwoord

schadevergoeding i.v.m defecte glasvezelkabel

  • 2 April 2019
  • 8 reacties
  • 592 keer bekeken

ik wil graag schadevergoeding aanvragen wegens een defecte glasvezelkabel.
afgelopen vrijdag 29-3 ben ik in de tuin door de glasvezelkabel gegaan tijdens graafwerkzaamheden
de kabel is vandaag gerepareerd door monteur van reggifiber en de storing is verholpen.
de monteur gaf ook aan dat de kabel te ondiep was geplaatst .
de kabel lag op 15 cm onderkant straatwerk en de monteur heeft de kabel gerepareerd en op 50 cm gegraven .
daardoor hebben wij 5 dagen geen internet /tv/ bellen gehad.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 April 2019, 17:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Angie, welkom hier. Daar kan ik me in vinden. Ik ga hier ook even op zoek naar de details van de plaatsing van de kabel en denk graag met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Even uit interesse, er zat geen mantelbuis(slang) omheen ?
Nee lag op 15 cm onder straatwerk
Hi Angie, welkom hier. Daar kan ik me in vinden. Ik ga hier ook even op zoek naar de details van de plaatsing van de kabel en denk graag met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Profoel aangevuld
Reputatie 7
Badge +24
Angie, dankjewel. Ik mis nog wel je huisnummer, zou je dat ook willen invullen? 🙂
profiel aangevuld
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik heb je kunnen vinden. Heb je een privébericht gestuurd.