Vraag

schandalig/ contact opnemen met kpn

  • 4 May 2021
  • 16 reacties
  • 208 keer bekeken

Wat zijn jullie een verschrikkelijk schandalig bedrijf het is onmogelijk om op een normale manier contact te krijgen 

Als je wil bellen moet je eerste 1 € betalen Als je wil mailen moet je van allerhande idioten stappen doorlopen 

Als je mailt word er niet gereageerd 

Als je moet betalen hebben jullie haast en druk er op maar als jullie terug moeten betalen heb je alle tijd 

Als je het abb opzegt moet je nog een maand betalen 

Als je opgezegd hebt moet je nog een maand betalen en dan wachten of je nog iets terug krijgt 

Als je een andere provider hebt en het vaste  tel nr moet over gezet worden duurt meer dan een maand terwijl dat een paar klikken zijn 

Ik raad niemand aan om nog ooit zaken te doen met KPN 

Ik ben er helemaal klaar mee en wil nooit meer met jullie te maken hebben 

Ik wil dat mijn vaste tel nr gelijk over gezet word naar de andere provider zonder problemen en niet pas 25 mei

schandalige praktijken 

 

*Admin: telefoonnummer verwijderd uit openbare post

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Hallo @Probleem123 

  • bellen met KPN is gratis 0800 0402
  • KPN kun je niet mailen, wel bellen of chatten of via dit forum, of Twitter of Facebook
  • Een contractvrij abonnement heeft altijd een opzegtermijn van 1 maand.
  • Overstappen kun je met nummerbehoud, je nummer werkt bij je nieuwe provider op de datum van overstap.
  • Aan het eind van je contract volgt er altijd een defenitieve afrekeningsfactuur. Dat komt omdat je je abonnement vooruit betaalt en de variabele kosten achteraf. Het verschil op de eindafrekening krijg je of terug of je moet nog niet bijbetalen.

Zo simpel is het, niet meer en niet minder.

 

Reputatie 7
Badge +7

En uw vraag is? 

Hallo @Probleem123 

'Je moet nog niet bijbetalen' lezen als 'je moet nog iets bijbetalen'. 

Reputatie 6
Badge +8

Alle door u genoemde feiten zijn inherent aan overstappen. Dit gaat bij alle providers zo. Het komt allemaal goed en dan zijn uw problemen 123 opgelost.

Reputatie 5
Badge +6

@Probleem123 Je kan je natuurlijk ook gewoon het gratis nummer nemen ipv als luie aap een doorverbind service te nemen voor 1 euro.

@Probleem123 Je kan je natuurlijk ook gewoon het gratis nummer nemen ipv als luie aap een doorverbind service te nemen voor 1 euro.


Iets meer respect is nog niemand minder van geworden.

Het feit dat de KPN hun gratis nummer goed verborgen houdt op hun website geeft die doorverbind services wel een schot voor open doel.

Reputatie 7
Badge +22

@Probleem123 Je kan je natuurlijk ook gewoon het gratis nummer nemen ipv als luie aap een doorverbind service te nemen voor 1 euro.

Zullen we even lief blijven voor elkaar? We zijn op het forum om klanten te helpen, en niet om ze forumleden uit te schelden voor “luie aap”.

Reputatie 7
Badge +19

Nou nou, luie aap is wel wat overdreven (Dankje Dennis.). Laten we hier het wel gewoon gezellig houden @Dragons .
We horen vaker dat doorverbindnummers als eerste google search worden weergegeven. Controleer altijd de URL en zorg dat je de site van de instantie/organisatie van het bedrijf treft i.p.v. het doorverwijsbedrijf(je). 

Ik zal het allemaal duidelijk uitleggen hoe werkt maar heb even meertijd nodig misschien straks maar er momt no een reactie en uitleg 

 

Om te beginnen waarom kan mij tel niet gelijk omgezet worden als ik een andere provider heb dat zijn een paar klikken en moet mijn nieuwe provider die zegt ik ga dit gelijk regelen maar heeft naar 3x bellen met KPN het niet voor elkaar gekregen ze houden vast aan 5 weken na de opzegging en nu vragen ze om zelf te bellen en dan tegen betaling 

Waarom moet ik betalen als ik KPN bel ik heb zelf een bedrijf gehad had ik tegen mijn klanten moeten zeggen je moet wel betalen als je mij belt is gewoon geldklopperij de telefoon dienst in zelfs ook nog van KPN 

dan kom je nog een tijd in de wacht maar ik weet niet of de minuten ook nog betaald moeten worden en als ze zo moeilijk doen verdienen ze een vermogen per jaar alleen hier al aan 

Maar ik heb meer

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u misschien wat meer punten en hoofdletters gebruiken in uw betoog? En zorgen dat de zinnen goed lopen? 

 Ik heb een abonnement gehad op digitenne dat begon zo als je een abb nam dat koste 15 € per maand maar er was een actie als je het nu afsloot kreeg je een korting van de buiten themperatuur die er op dat moment was dat kreeg ik ook maar dat duurde niet heel lang want al snel gin de prijs stijgen met he gevolg dat ik na een jaar of iets langer al 30 € moest betalen en daarna nog meer 

daar komt nog bij dat je een extra kastje kon kopen voor 25 €  en dan kon je een tweede TV aan sluiten (dat kastje kost denk ik 5 €) heb ik gekocht maar dan denk je oke eenmalig maar na verloop van tijd geld dat niet meer maar moet je 5 € per maand betalen voor ieder extra TV toestel wat je aansluit dat was de nieuwe regel 

En als je stopt moet je alles inleveren   

Waarom moet ik als ik stop met een abb nog een maand betalen toen ik een bedrijf had en ik verloor een klant had ik moeten zeggen je moet nog wel 60 € betalen want je bent hier klant geweest  

Waar moet ik als ik op zeg nog een maand betalen (ik heb al een maand vooruit betaald)en dan word er de maand er na gekeken wat ik te veel betaald heb en word daarna terug betaald 

Als je dit zo kan doen met alle klachten dat heb je veel geld wat niet van KPN is     

Dan de internet aansluiting 

Ben over gegaan om internet en TV via ADSL via telfort abb (Ook KPN) ik heb gevraagd of dit goed ging om 2 TVs aan te sluiten dat was geen probleem maar toen ik het had was het wel een probleem konden ze niet oplossen te weinig cap. maar goed we konden er met leven maar wat gebeurt er Telfort werd KPN en binnen no time moest ik meer dan 66 € betalen ja dit zijn onze tarieven word zonder blikken of blozen gewoon verhoogd 

Terwijl alles hetzelfde blijft de kastje de tel lijn alles bleef gelijk alleen je moest meer betalen      

En dan nog iets dat ik niet begrijp 

de tel kabels liggen er al minstens 50 jaar want zolang woon ik hier die zijn al 200 x betaald en het word steeds duurder 

Ik begrijp ook wel dat er nieuwe investeringen gedaan moeten worden voor de techniek en uitbreiding maar dat zijn nieuwe investeringen die ook weer betaald worden en voor KPN is het alleen interessant om glasvezel te leggen als er veel aansluitingen gerealiseerd kunnen worden anders mag het een ander doen 

 En waarom moet KPN zo nodig sponseren daar heeft maar een klein gedeelte van de mensen die het betalen proffeit van en Voetbal hoef je niet te sponseren want daar gaan als belachelijke bedragen om geef dat geld aan mensen die minder draadkrachtiger zijn of aan de arme landen of voedselhulp om dan nog maar niet te beginnen over de top salarissen 

maar ik stop er even mee maar kan nog veel meer aan dragen

Kunt u misschien wat meer punten en hoofdletters gebruiken in uw betoog? En zorgen dat de zinnen goed lopen? 

Als je het niet kan lezen sla je het gewoon over want die opmerking draagt niet bij