Beantwoord

Schandalige fout KPN - abonnement onterecht opgezegd

  • 24 October 2019
  • 51 reacties
  • 1807 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Schandalig waarom?

 

Na jaren een compleet pakket te hebben bij KPN, kreeg ik een mooi aanbod om over te stappen naar Hussel.

Mijn keuze was snel gemaakt omdat we het Hussel pakket te samen met een “onbeperkt” mobiel internet wilden combineren.  Tijdens het telefonisch contact met KPN werd mijn ook verkondigd dat 4K nu maar 2,50euro p/m zal gaan kosten. En heb die er dan ook maar bijgenomen 👍🏻
 

Na 4 werkdagen ging het nieuwe abonnement in en kon ik genieten van het zo geweldige 4K. Op de dag dat alles in ging had ik al weer besloten dat 4K echt maar weinig verschil gaf en deze met het nieuwe Hussel pakket zo kon opzeggen?

Nou dat was dus niet zo, via de website (mijnKPN) was dit helaas niet mogelijk, en heb ik dus opnieuw contact opgenomen met KPN.

Geen probleem vertelde de KPN medewerken de 4K haal ik er af, en de kastjes (3stuks) kunnen weer retour gezonden worden. Dit al reeds gedaan naar het opgegeven antwoordadres welke de KPN medewerker aan de telefoon doorgegeven had. 

Na dit telefonisch contact kreeg ik een email met de vermelding dat mijn 4K uit het pakket gehaald was, net als mijn pluspakket? Ja! er was wat fout gegaan, maar geen probleem ben altijd netjes geholpen en waagde daarom nog maar een keer om KPN te bellen.

 

Deze KPN medewerker zag inderdaad de fout, en zorgde dat alles weer netjes recht gezet zal worden.

Na dit gesprek had ik binnen 5 min. geen internet en TV meer, en kreeg ik netjes een email dat ze het jammer vonden dat ik KPN had opgezegd? 🤬🤬

 

Voor de zoveelste keer gebeld naar KPN waar ik vroeg wat de reden was dat mijn abonnement is opgezegd en ik geen internet en TV meer had?!
Sorry! kreeg ik te horen er is inderdaad wat fout gegaan, we zorgen dat je binnen 2 weken weer online kan?

 

WHAAAAAATTTT! 🤬🤬🤬🤬🤬

 

Ja! dan ben je soort en met boos en vraag je aan de KPN medewerker of er een mogelijk is om per direct weer terug online te kunnen, dit omdat ik vanuit huis werk (Mediabedrijf) En mijn vrouw een eigen bedrijf (kantoor) aan huis heeft!

Nee meneer we erkennen onze fout maat u moet nu wachten net als alle andere nieuwe klanten? Uhhh ik ben al jaren klant mevrouw. Ja! sorry maar wij bij KPN kunnen niet meer doen dan binnen 2 dagen een 50gb zend kastje toesturen incl. een digitenne kastje.

Ondertussen heb ik die binnen, en ja omdat ik en mijn vrouw + medewerkers ook graag achter hun PC willen werken waren die 50GB binnen 2 uur geheel op!
 

Dus nu liggen de zaken stil, waar de accountant mee bezig is om te samen met mijn advocaat een schadeclaim neer te leggen bij KPN…

 

En dan nu is het avond wil je de lampen, kachel, of TV aan doen wat dus niet gaat lukken. Uiteindelijk de Digitenne uitgepakt en geïnstalleerd, helaas geen ontvangst? Ja ik woon blijkbaar in een bunker, en is de enige oplossing om de antenne buiten neer te zetten. Het regent maar dat is niet mijn probleem, ik/wij hebben al deze ellende niet veroorzaakt.


Vandaag krijg ik dan een email, met daarin de vermelding dat ik pas per 5 november online ben.

De volgende taken worden eerst uitgevoerd door KPN:

  1. Controle telefoonlijn
  2. Koppelen van lijn in KPN ruimte
  3. Monteren van modem

En het aller ergste is dat wij al onze contact email adressen kwijt zijn, en dat er aansluitkosten in rekening gebracht gaan worden. 


 

what the fuck! Ik ben klant bij KPN, druk die knop in op je toetsenbord zodat wij weer online kunnen!! En laat een klant! Ja een klant! niet twee weken wachten.

 

Ziggo kan een nieuwe klant binnen 3 a 5 dagen online krijgen dus die maar even gecontact.

 

KPN waar zijn jullie mee bezig?

 

Ik heb 3 mobile abonnementen, thuis internet en TV met van alles er op en er aan. Mobile telefoons zijn los gekocht in jullie winkel (5 stuks afgelopen 2 jaar)

 

Kan ik al deze abonnement ook per direct kosteloos opzeggen, gezien jullie contractbreuk hebben gedaan?

Of komen jullie met een oplossing zodat alles van de week weer online komt??

 

 

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 November 2019, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

51 reacties

Reputatie 7

Wat een soap is dit, werkelijk rampzalig.

Van wie kreeg je dat te horen?

Is het bij KPN dan echt administratief zo'n verschrikkelijke chaos.

@Erik_ ?!?!!!

Ik verbaas mij ook over de starre houding van kpn,contract is contract slikken of stikken.       ik had een maandelijks opzegbaar internet aangevraagd omdat er een grote verbouwing gedaan moet worden .Omdat digitenne daar niet werkte heb ik daarna interactieve tv erbij genomen. Nu wil ik het abonnement stoppen na 3 maanden en moet nog 6 x 52,50=315 euro betalen voor de tijd dat de lijn niet meer gebruikt wordt hoewel ik dit telefonisch had geregeld met klantenservice met de uitdrukkelijke vraag over opzeggen.je voelt je dan in de maling genomen en ben in staat om het kpn abonnement van waar ik woon na 21 jaar op te zeggen en naar een ander te gaan. Blijven loont? Maar niet bij kpn!

3311er10

Reputatie 5
Badge +4

Oh, toevoeging: 

@webloq: had je al nieuwe data gekregen op het noodpakket? Anders ga ik dat ook nog even voor je aanvragen.
 

Nee nog niet 😬

Reputatie 5
Badge +4

Wat een soap is dit, werkelijk rampzalig.

Van wie kreeg je dat te horen?

Is het bij KPN dan echt administratief zo'n verschrikkelijke chaos.

@Erik_ ?!?!!!

Ik had contact (telefonisch) gehad met KPN vanwege dat ik mijn status niet kon volgen vanuit mijn email.

Kreeg gelijk te horen dat ik geen klant meer was, maar dit binnen het contract heb opgezegd? Dus er mogelijk nog extra kosten komen????

Hierop had ik een reactie gegeven dat ik niks had opgezegd, maar dat KPN zelf alles verkeerd heeft gedaan, en dat het ondertussen een administratieve blunder is geworden.

 

Na 25 min. aan de telefoon kon ze dat inderdaad terug lezen, maar zag ook dat er niks in gang was gezet. Altans dat de tweede aanmaak er ook verkeerd in stond. En ik beter alles via internet opnieuw kon aanvragen 🤯🤯

Ze gaf aan dat alles gewoon binnen 48 uur weer online had kunnen zijn, als alles goed was ingevoerd (dus weer een blunder van KPN)

Ik had echt 1000% vertrouwen in KPN en was hierdoor zo’n fan geworden dag ik velen het advies gaf om naar KPN te gaan. Maar dat is nu gedaald naar -200% 😢

 

Nu ben ik er totaal niet zeker van of alles op 5 of 6 of 7 november online komt?

 

En dus ook de twijfel of het nu verstandig is om online opnieuw klant te worden????

Badge +12

Wat een soap is dit, werkelijk rampzalig.

Van wie kreeg je dat te horen?

Is het bij KPN dan echt administratief zo'n verschrikkelijke chaos.

@Erik_ ?!?!!!

Ik had contact (telefonisch) gehad met KPN vanwege dat ik mijn status niet kon volgen vanuit mijn email.

Kreeg gelijk te horen dat ik geen klant meer was, maar dit binnen het contract heb opgezegd? Dus er mogelijk nog extra kosten komen????

Hierop had ik een reactie gegeven dat ik niks had opgezegd, maar dat KPN zelf alles verkeerd heeft gedaan, en dat het ondertussen een administratieve blunder is geworden.

 

Na 25 min. aan de telefoon kon ze dat inderdaad terug lezen, maar zag ook dat er niks in gang was gezet. Altans dat de tweede aanmaak er ook verkeerd in stond. En ik beter alles via internet opnieuw kon aanvragen 🤯🤯

Ze gaf aan dat alles gewoon binnen 48 uur weer online had kunnen zijn, als alles goed was ingevoerd (dus weer een blunder van KPN)

Ik had echt 1000% vertrouwen in KPN en was hierdoor zo’n fan geworden dag ik velen het advies gaf om naar KPN te gaan. Maar dat is nu gedaald naar -200% 😢

 

Nu ben ik er totaal niet zeker van of alles op 5 of 6 of 7 november online komt?

 

En dus ook de twijfel of het nu verstandig is om online opnieuw klant te worden????


Als je volgens KPN geen klant meer bent zou ik serieus overwegen naar een andere aanbieder te gaan. Ik ben bang dat dit nooit meer goed gaat komen...

Reputatie 5
Badge +4

@Edwin_Merks de stap om naar een ander te gaan wordt mijn inderdaad steeds aantrekkelijker gemaakt.

Het is ook een beetje dubbel nu! Wil graag trouw blijven aan KPN, maar KPN niet aan mijn.. 🤬

 

Helaas heb ik ook nog 3 mobiele abonnementen lopen bij KPN. 2 moeten nog bijna 1 jaar. En 1 heb ik 1 maand geleden verlengd met 2 jaar (ongewenst deze lange periode)

En ook dit is nog een heel verhaal!

Bij de verlenging heb ik gevraagd om een SIM-only welke maandelijks opzegbaar was (of max. 1 jaar)

Maar krijg ongevraagd een 2 jarig abonnement, welke ik na telefonisch contact ook niet meer omgezet krijgt naar de wenselijke maandelijks (of max 1jaar) contract.

Gek maar het lijkt of de bak ellende is ontstaan  nadat Hussel is geïntroduceerd 😬😬😬

 

Badge +12

@Edwin_Merks de stap om naar een ander te gaan wordt mijn inderdaad steeds aantrekkelijker gemaakt.

Het is ook een beetje dubbel nu! Wil graag trouw blijven aan KPN, maar KPN niet aan mijn.. 🤬

 

Helaas heb ik ook nog 3 mobiele abonnementen lopen bij KPN. 2 moeten nog bijna 1 jaar. En 1 heb ik 1 maand geleden verlengd met 2 jaar (ongewenst deze lange periode)

En ook dit is nog een heel verhaal!

Bij de verlenging heb ik gevraagd om een SIM-only welke maandelijks opzegbaar was (of max. 1 jaar)

Maar krijg ongevraagd een 2 jarig abonnement, welke ik na telefonisch contact ook niet meer omgezet krijgt naar de wenselijke maandelijks (of max 1jaar) contract.

Gek maar het lijkt of de bak ellende is ontstaan  nadat Hussel is geïntroduceerd 😬😬😬

 


Ik ben KPN ook een tijd trouw geweest en ook ik heb een 2-tal mobiele abonnementen lopen bij KPN. Sinds een half jaar zit ik bij XS4all. Daar heb ik gewoon de Compleet voordelen en geen last van “Hussel”-problemen. Apparatuur is top (Fritz!box) en helpdesk is niet te vergelijken met die van KPN.

 

Reputatie 5
Badge +4

Het wordt ondertussen een lang verhaal maar hier nog steeds offline. En we moeten maar afwachten hoe actief KPN hier in is om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

WELKE ZE ZELF HEBBEN VEROORZAAKT, MAAR SCHIJNBAAR NIET ALS EEN PRIO ZIEN 😳🤔


De tijdelijk oplossing door een kastje met een 50gb sim is “leuk” maar is zeker niet een perfecte oplossing.

 

De beperkingen op dit moment:

  • Traag internet
  • Slecht bereik
  • Toon (eneco) offline
  • Chromecast offline (werk niet via kastje)
  • Hue lampen offline
  • PC kunnen niet connecten met tijdelijk kastje.
  • MB’s zeer snel op.
  • Kan niet meer printen via netwerkt. 
  • Digitenne (tijdelijk verkregen) is 80% offline.
  • Tuin verlichting offline
  • Deurbel (ring) offline
  • MB’s (door slecht bereik kastje KPN) gaan via mobile abonnement 4x zo snel.
  • Geen TV meer op slaapkamers (was mijn slaap mutsje, even Discovery kijken)
  • Ect.
  • Email ligt er uit, geen bereikbaarheid van en naar klanten.
  • Geluid installatie (connect niet met KPN kastje) SONOS, hierdoor in kantoor, woonkamer, slaapkamers, badkamer en kantoor geen muziek. (Opgelost met een bluetooth speaker, en een ouderwetse radio.
  • Geen spotify family meer, is schijnbaar ook stop gezet.
  • ect....

Waarom hebben ze geen dongel toegestuurd welke in de router gepropt kan worden. Dan komt alles weer tijdelijk online ?

 

Gek! als je geen internet heb merk je pas hoe afhankelijk je er van ben geworden. 

Reputatie 5
Badge +4

BOOS! 🤬🤬🤬🤬

 

Vanochtend contact gehad met KPN wat de reden was waarom de “status link” in de email niet werkt. Altans ik krijg een melding dat ik als klant niet bestaat?

Het belletje naar KPN was om mijn gerust te stellen of het nu wel zeker is dat 7 november alles echt weer online komt?

 

Na 20 min aan de telefoon gezeten te hebben werd ik in eens doorgezet naar opzeggingen? Deze gaf gelijk aan wat het mijn zal kosten (op een valse manier) als ik compleet vertrok bij KPN?   WAAAAAATTTTTTT IS DIT DAN???

 

Dit gaat echt veel en veel te ver!

 

Kosten die ik door kreeg:

Mobiel 1: 449 euro

Mobiel 2: 882 euro

Mobiel 3: 912 euro

 

Dat was mijn vraag niet KPN! Mijn vraag was of het wel goed gaat komen nu ik ook niet kan zien wat mijn status is en alleen maar zie dat ik geen klant ben.

 

Opmerking daarna van KPN medewerkster:  Wij kunnen u niet eerder dan 11 november online krijgen! En anders kunt u het beste naar Ziggo of een ander gaan?

 

Gek deze brutale actie van KPN (mogelijk te vroeg gebeld met een vrouw?)

Gek ben zoals bij alle gesprekken netjes gebleven!! 
En vreemd nu heb ik de volgende datums doorgekregen dat alles goed komt.

 

Email 1 : 6 november

Email 2 : 7 november

Email 3 : 5 november

Telefoon gesprek 6: 11 november

 

Had/ heb maar een vraag kom ik nu 5 november online, en sta ik nu wel goed in het systeem bij KPN?

Badge +12

Zoals ik al zei: dit gaat nooit meer goed komen. Trek je conclusies. Het probleem bij KPN zijn de processen en de hokjes-gedachten. Niemand, maar dan ook niemand ziet het grote geheel en durft verantwoordelijkheid te nemen. Wat mij betreft een signaal van incompetentie van de directie van KPN...doe er je voordeel mee..

Reputatie 7

@Erik_, een reactie vanuit KPN en een pro-actieve houding vanuit KPN is volgens mij wel op z'n plaats. 

 

HOE IS HET MOGELIJK!

Reputatie 7
Badge +30

Wat ontzettend jammer dat je allerlei verschillende informatie te horen krijgt, webloq!

 

Ik kan je als eerste geruststellen, de nieuwe bestelling is er nog. Die heeft op dit moment nog steeds de datum op 6 november staan.

Het is dan ook niet nodig om zelf nog weer een bestelling te plaatsen online. In feite, doe dat vooral niet. Want of die order valt direct automatisch uit (omdat er al een is) of hij komt bij een backoffice terecht die dan weer moet gaan lopen uitzoeken wat er aan de hand is. Wat dan weer voor extra ruis zorgt.

Verder heb jij natuurlijk niets opgezegd, dus extra kosten daaromtrent hoef jij je ook geen zorgen over te maken.


Zoals ik al aangaf, de afdeling Spoed en Herstel gaat dit met je oppakken. Wel had ik al verwacht dat zij daarvoor al contact zouden hebben opgenomen. Ik heb hen gevraagd dit alsnog zo snel mogelijk te doen. Ik kom er bij je op terug als ik ook meer informatie heb.

 

Om ook nog even terug te komen op het mobiele abonnement. Als jij daar expliciet een maandelijks opzegbaar of 1-jarig contract hebt aangegeven, en het is nu een 2-jarige geworden vanuit ons dan is dat ook iets wat we zouden moeten herstellen. Dit wil ik dan ook graag nog even met je oppakken. Maar ik stel voor dat we dat doen nadat dit opgelost is. 


wjb, het is begrijpelijk dat je hier een mening over hebt. Maar ook voor jou geldt dat een dergelijke reactie niets toevoeg en het alleen maar onoverzichtelijker maakt. Ik heb je afbeelding dan ook verwijderd.

 

Edit: wat betreft noodpakketdata: Ik heb zojuist een 50GB databundel toegevoegd aan alle drie de nummers die binnen jouw Compleet familie vallen. Die krijgen allemaal een sms ter bevestiging. Ook heb ik het verzoek gedaan om de datasim van een extra 50 GB te voorzien. Dat duurt meestal ongeveer 24 uur voor het gebeurt.

Reputatie 5
Badge +4

@Erik_

Bedankt voor de hulp!

Zag inderdaad de geweldige aanvulling van 50Gb op het mobiele abonnement, alleen deze was/ is maar 1 dag geldig 😬

 

Ben inderdaad gebeld door “spoed en herstel” met meer de vraag: Hoe is het, en wat is het probleem.

Deze beste man zal alles proberen te versnellen, maar kon niet beloven dat dit voor 6 november ging lukken?

Oftewel zijn bel, vraag en antwoord heeft geen meerwaarde gehad dan de situatie nu is. Dit omdat per 6 november mijn lijn “hopelijk” weer online komt.

Heb mijn er ook bij neergelegen nu ik merk dat er vanuit hier veel aan gedaan wordt om mijn  door deze periode te trekken 👍🏻💪🏻
 

Wel heb ik ondertussen een aantal dozen gehad om alle apparatuur retour te sturen, en vandaag een email dat er weer allemaal nieuw apparatuur onderweg is? 🤔

 

Leuk maar dan kan ik eerst alles uitbouwen/ of loskoppelen, en daarna het zelfde maar dan “nieuw” weer terug plaatsen. Dit geld schijnbaar ook voor de modem/router? 
Maar kan de modem niet gewoon blijven zitten, deze staat helemaal ingesteld….?

 

Ook heb ik een eindafrekening ontvangen in de vorm van een aanmaning, terwijl deze nog net voorafgaande van alle ellende was overgemaakt netjes binnen de gestelde periode?

Factuurnummer: 000011132821837

Gek ook! Ben halverwege oktober afgesloten door een fout van KPN, maar krijg wel de volledige kosten berekend? 🤯💰

 

p.s

Om de periode door te komen kan die 50gb voor de mobiele abonnementen ipv 1 dag geldig doorgezet worden voor de maand november?

We sluiten nu de iPhones aan op de PC en dat werkt weer erg fijn! 💪🏻💪🏻💪🏻

 

Reputatie 5
Badge +4

@Erik_ 

Heb vandaag apparatuur binnen gekregen:

 

  • ITV kastjes
  • Modem Experiabox v10a

Mijn vraag is of ik de oude modem Experiabox v10 kan laten zitten? Hoor en lees veel berichten dat de ervaring met de v10 beter is dan de v10a versie?…

 

En bij mijn vorige abonnement had ik de nieuwe Arris kastjes, en heb nu de oudere type Arris ontvangen?

Kan ik de nieuwere (huidige) ITV kastjes laten zitten.

Of moet dan alles gereset worden voordat deze opnieuw aangemeld kunnen worden?

 

ps.
Zal jij nog naar de Gb van de mobiele telefoons willen kijken? 

We hebben namelijk van het weekend en volgende week een drukke week in ons kantoor (groothandel) en zijn bang dat het dan mis gaat met de verbinding 😬

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ach, helemaal niet bij de datum stilgestaan. De 50 GB bundels zijn maandbundels, dus die vervallen dan ook op de laatste dag weer. Ik zal zo nog even weer nieuwe aanvragen. Je krijgt daar weer sms'jes van.

 

Ik zie hier dat de collega gebeld heeft, en ik zie ook een notitie dat wat er aan centrale werkzaamheden nodig was als het goed is gisteren gedaan is. De plandatum zie ik nog wel op de 6e staan dus op die datum is de aansluiting sowieso weer klaar. Maar probeer even het volgende, want ik denk dat het eerder kan:
- Experia Box losmaken van het aansluitpunt
- Herstart hem
- Plug opnieuw in

Ons netwerk zou dit dan moeten zien als een nieuw aangesloten Experia Box waardoor de activatie van de nieuwe order zou moeten gaan lopen waarna je dan weer diensten hebt.

Als dat niet werkt, herhaal de stappen maar dan met een reset in plaats van een herstart. Aangepaste instellingen ben je dan alleen wel kwijt. Mocht dat ook niet werken, dan is het toch nog even afwachten. 

 

Je krijgt standaard nieuwe spullen toegestuurd omdat het als nieuwe order is ingelegd. Je hoeft het alleen niet te gebruiken, je kunt de huidige spullen lekker blijven gebruiken. Bewaar het nieuwe spul even, dan kan het straks allemaal in 1x terug, samen met de noodpakket spullen.


Ik kijk even naar de facturen en kom daar op terug. Maar dat is ook iets wat de Spoed en Herstel collega's ook nog met je bespreken en kunnen herstellen waar dat nodig is.

Reputatie 7
Badge +30

Wat facturen betreft: het ziet er naar uit dat de brief de betaling van de factuur gekruist heeft. Dit zijn van die dingen die dan gebeuren vanuit geautomatiseerde processen. Wat in situaties als dit natuurlijk extra naar is. Je wordt op de laatste factuur van het opgeheven abonnement inderdaad nog voor ene hele maand gefactureerd. Dit omdat we dit in het voren doen. Wat wil zeggen dat je in november nog een slotfactuur krijgt met een creditering teruggaand naar de opzegdatum. Het nieuw aangemaakt abonnement gaat lopen per het moment dat het signaal actief wordt. Nadat dit is afgerond gaan we het dan nog even verder hebben over vergoeden van het ongemak. Dat zou door de S&H collega's gedaan moeten worden. Maar mocht dat niet gebeuren, geef het hier even aan. Dan regel ik dat met je.

Reputatie 5
Badge +4

@Erik_ 

 

Als eerste alsnog erg bedankt voor alle hulp!

 

Het is helaas niet gelukt met resetten, of terug naar fabrieksinstellingen en daarna aankoppelen.

Het is nu nog maar een paar dagen en daar komen we nog wel doorheen 💪🏻
Zeker nadat de bundels voor de mobiele telefoons zijn aangepast 👍🏻🕺🏻
 

Ik laat alle apparatuur aangesloten, en als blijkt dat ik het nieuwe niet nodig heb zal dit uiteraard worden terug gestuurd.

 

gr

Matthijs

 

Reputatie 7
Badge +30

Ai, dat is jammer. Dan verwacht ik dat je toch even moet afwachten tot de 6e. Gelukkig is dat al bijna :)

Reputatie 7
Badge +30

Ter afsluiting: ik zie dat de verbinding inderdaad op de 6e weer actief is geworden. De collega's van Spoed en Herstel hebben dit verder met webloq afgerond.

Reputatie 5
Badge +4

@Erik_ 

excuses voor mijn late reactie, maar alles is inderdaad de 6e weer netjes online gekomen.

 

Baalde dat dit mijn moest overkomen, maar ik kan iedereen zeggen dat KPN echt alles en dan ook echte alles er aan hebben gedaan om mijn te helpen.

 

gr

Matthijs

Reputatie 5
Badge +4

@Erik_ 

Ik heb je een privé bericht gestuurd ivm mobile Hussel abonnement wat in die periode ook mis ging.. 😬

Reputatie 5
Badge +4

Ik krijg geen reactie meer? 🤔

Reputatie 5
Badge +4

@Erik_ 

 

Het advies uitstellen van de fout “mobile abonnement “ pakt verkeerd uit?

 

Privé bericht geen reactie?

KPN gebeld en geeft aan dat ik nu te laat ben?

 

Nu zit ik op een dood spoor… wat nu? 

Reputatie 7
Badge +30

Hey webloq, het is wat druk waardoor ik nu pas toekom aan je berichten hier en privé. Ik ga die even doorlezen en ik kom er bij je op terug!

Reputatie 5
Badge +4

Hey webloq, het is wat druk waardoor ik nu pas toekom aan je berichten hier en privé. Ik ga die even doorlezen en ik kom er bij je op terug!

Bedankt ik wacht het af, 👍🏻