Beantwoord

Schandalige fout KPN - abonnement onterecht opgezegd

  • 24 October 2019
  • 51 reacties
  • 1807 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Schandalig waarom?

 

Na jaren een compleet pakket te hebben bij KPN, kreeg ik een mooi aanbod om over te stappen naar Hussel.

Mijn keuze was snel gemaakt omdat we het Hussel pakket te samen met een “onbeperkt” mobiel internet wilden combineren.  Tijdens het telefonisch contact met KPN werd mijn ook verkondigd dat 4K nu maar 2,50euro p/m zal gaan kosten. En heb die er dan ook maar bijgenomen 👍🏻
 

Na 4 werkdagen ging het nieuwe abonnement in en kon ik genieten van het zo geweldige 4K. Op de dag dat alles in ging had ik al weer besloten dat 4K echt maar weinig verschil gaf en deze met het nieuwe Hussel pakket zo kon opzeggen?

Nou dat was dus niet zo, via de website (mijnKPN) was dit helaas niet mogelijk, en heb ik dus opnieuw contact opgenomen met KPN.

Geen probleem vertelde de KPN medewerken de 4K haal ik er af, en de kastjes (3stuks) kunnen weer retour gezonden worden. Dit al reeds gedaan naar het opgegeven antwoordadres welke de KPN medewerker aan de telefoon doorgegeven had. 

Na dit telefonisch contact kreeg ik een email met de vermelding dat mijn 4K uit het pakket gehaald was, net als mijn pluspakket? Ja! er was wat fout gegaan, maar geen probleem ben altijd netjes geholpen en waagde daarom nog maar een keer om KPN te bellen.

 

Deze KPN medewerker zag inderdaad de fout, en zorgde dat alles weer netjes recht gezet zal worden.

Na dit gesprek had ik binnen 5 min. geen internet en TV meer, en kreeg ik netjes een email dat ze het jammer vonden dat ik KPN had opgezegd? 🤬🤬

 

Voor de zoveelste keer gebeld naar KPN waar ik vroeg wat de reden was dat mijn abonnement is opgezegd en ik geen internet en TV meer had?!
Sorry! kreeg ik te horen er is inderdaad wat fout gegaan, we zorgen dat je binnen 2 weken weer online kan?

 

WHAAAAAATTTT! 🤬🤬🤬🤬🤬

 

Ja! dan ben je soort en met boos en vraag je aan de KPN medewerker of er een mogelijk is om per direct weer terug online te kunnen, dit omdat ik vanuit huis werk (Mediabedrijf) En mijn vrouw een eigen bedrijf (kantoor) aan huis heeft!

Nee meneer we erkennen onze fout maat u moet nu wachten net als alle andere nieuwe klanten? Uhhh ik ben al jaren klant mevrouw. Ja! sorry maar wij bij KPN kunnen niet meer doen dan binnen 2 dagen een 50gb zend kastje toesturen incl. een digitenne kastje.

Ondertussen heb ik die binnen, en ja omdat ik en mijn vrouw + medewerkers ook graag achter hun PC willen werken waren die 50GB binnen 2 uur geheel op!
 

Dus nu liggen de zaken stil, waar de accountant mee bezig is om te samen met mijn advocaat een schadeclaim neer te leggen bij KPN…

 

En dan nu is het avond wil je de lampen, kachel, of TV aan doen wat dus niet gaat lukken. Uiteindelijk de Digitenne uitgepakt en geïnstalleerd, helaas geen ontvangst? Ja ik woon blijkbaar in een bunker, en is de enige oplossing om de antenne buiten neer te zetten. Het regent maar dat is niet mijn probleem, ik/wij hebben al deze ellende niet veroorzaakt.


Vandaag krijg ik dan een email, met daarin de vermelding dat ik pas per 5 november online ben.

De volgende taken worden eerst uitgevoerd door KPN:

  1. Controle telefoonlijn
  2. Koppelen van lijn in KPN ruimte
  3. Monteren van modem

En het aller ergste is dat wij al onze contact email adressen kwijt zijn, en dat er aansluitkosten in rekening gebracht gaan worden. 


 

what the fuck! Ik ben klant bij KPN, druk die knop in op je toetsenbord zodat wij weer online kunnen!! En laat een klant! Ja een klant! niet twee weken wachten.

 

Ziggo kan een nieuwe klant binnen 3 a 5 dagen online krijgen dus die maar even gecontact.

 

KPN waar zijn jullie mee bezig?

 

Ik heb 3 mobile abonnementen, thuis internet en TV met van alles er op en er aan. Mobile telefoons zijn los gekocht in jullie winkel (5 stuks afgelopen 2 jaar)

 

Kan ik al deze abonnement ook per direct kosteloos opzeggen, gezien jullie contractbreuk hebben gedaan?

Of komen jullie met een oplossing zodat alles van de week weer online komt??

 

 

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 November 2019, 09:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

51 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb je zojuist een privébericht (i.v.m. privacy) gestuurd, webloq!