Beantwoord

Seaters Wish List

  • 11 February 2020
  • 5 reacties
  • 456 keer bekeken

Hoe sluit ik mij aan op een Wish List bij Seaters?

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 February 2020, 20:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Marco1966 

Dan moet je eerst ingelogd (en geregistreerd) zijn.  Als je daarna iets leuk ziet, kun je geheel rechts op het groene pijltje klikken. Je kunt dan daarna de inschrijving doen op het vervolgscherm. 

Je staat dan ingeschreven en het evenement verschijnt dan ook op de Wishlist. Na de einddatum verdwijnt het daar weer. Als je gewonnen hebt, krijg je een mail en een SMS, zo niet dan hoor je er niets meer van. 

 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Marco1966, ik zie dat jouw vraag inmiddels is beantwoord door @Noordzee. Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Ik heb de vraag:

Ik heb me aaangemeld bij Seaters via KPN voor de eindejaars cadeaus, maar als ik een prijs heb aangeklikt voor de wishlist, zie ik nog niets in de wishlijst staan? 

Komt dat nog de dag nadat je je ingeschreven hebt? Ik weet niet hoe dat werkt.

MVG

Als je op de prijs klikt krijg je een schermpje waar je voor akkoord een vinkje moet zetten en bevestigen, daarna staat die er op en kun je hem niet meer opnieuw doen.

Ah, ik zie nu m,'n wensenlijstje met de gekozen prijzen. Dank! Nu maar hopen op een prijs (overigens niet de electrische scooter).