Service Kpn

• 31 december 2012
  • 1 reactie
  • 8646 keer bekeken

Beste mensen,

Naarmate de ergernissen zich vorderen wil ik anderen de moeite en stress besparen.

Ik wou mijn abonnement van 50mb/s naar 100mb/s veranderen aangezien dit maar een euro duurder is. Ik belde op naar de Kpn service en ik kreeg een nette man te horen die mij vertelde dat het in orde kwam en dat het een paar dagen in beslag zou nemen. Na vier weken hadden wij nog geen nieuws gekregen over de verandering, daarom heb ik ook een mail gestuurd naar Kpn om te vragen hoe het stond met de aanpassing. Ik kreeg een automatisch gegenereerd antwoord waarin stond dat er binnen één dag gereageerd zou worden. Na een week besloot ik nog verscheidene berichten te sturen, het antwoord wat ik toen kreeg was raar. Er werd mij verteld dat het abonnement niet aangepast kon worden omdat anders ons telefoon nummer verloren zou gaan. Dit vond ik al een rare gedachte omdat er volgens mij alleen maar een knop omgezet hoeft te worden om de verandering door te geven.

Dit probleem kwam mij al bekent voor omdat ik het al eerder heb mee gemaakt toen één van de Kpn medewerkers mijn naam verkeert had genoteerd, vervolgens duurde het drie maanden voordat ik gebruik kon maken van de diensten omdat ook dan mijn telefoon nummer zou veranderen.

Ik hoop dat veel mensen dit te lezen krijgen, ik hoop ook dat in een korte tijd mijn probleem kan worden opgelost.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Beste Don64,

Vervelend om te horen dat dit niet in orde gemaakt kan worden volgens mijn collega's. Graag ontvang ik in een privébericht je postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer. Dan kijk ik wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. 

Ik hoop snel van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Reageer