Beantwoord

Service KPN ondermaats

Zelden zo teleurgesteld geweest in een bedrijf. Onlangs overgestapt van ZIGGO naar KPN compleet. Ruim voor onze verhuizing aangevraagd en een monteur geregeld. Vlak voor de verhuisdatum bleek dat KPN per abuis onze opdracht uit het systeem had gegooid omdat een medewerker blijkbaar een fout in de straatnaam had ingevoerd. Consequentie, een maand geen internet en TV. Een monteur kan ook in dit soort gevallen niet eerder langskomen. Als tussentijdse oplossing kregen we een noodpakket. Een wifi transmitter waar je naast moet zitten om ontvangst te hebben en digitenne. Bij de laatste zitten 30 zenders met vintage beeld. Fijn ouderwets raden of een pijl in de triple zit, maar je kan tenminste iets zien. Althans, de eerste week, daarna is het abonnement voor ons stopgezet en kunnen we alleen nog npo 1, 2 en 3 ontvangen. Hiervoor hebben we inmiddels ten minste (is niet meer bij te houden) gebeld met de klantenservice en even zo vaak is ons beloofd dat de andere 27 zenders de volgende dag terug zouden zijn. Niet dus. Kerstvakantie met kinderen, zonder tv en internet. Bovenstaande uiteenzetting is overigens niet volledig er is meer ellende maar ik ga nu weer fijn puzzelen.
icon

Beste antwoord door Marina_ 1 januari 2019, 16:55

Hoi Ron75, Wat rot dat de overstap van Ziggo naar KPN zo moeizaam verloopt. Dit verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Wanneer wordt jouw verbinding wel opgeleverd? Tot die tijd moet je noodpakket wel goed functioneren. Heb je de ontvanger ook al gereset en de zenders opnieuw ingesteld? Zo niet, zou ik je wllen vragen om dit te proberen. Hoe je dit doet leggen we uit op onze website via deze link. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ook het CAS-ID nummer van jouw Digitenne ontvanger is in dit geval belangrijk. Wil je dit nummer vermelden onder opmerkingen?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ron75, Wat rot dat de overstap van Ziggo naar KPN zo moeizaam verloopt. Dit verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Wanneer wordt jouw verbinding wel opgeleverd? Tot die tijd moet je noodpakket wel goed functioneren. Heb je de ontvanger ook al gereset en de zenders opnieuw ingesteld? Zo niet, zou ik je wllen vragen om dit te proberen. Hoe je dit doet leggen we uit op onze website via deze link. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ook het CAS-ID nummer van jouw Digitenne ontvanger is in dit geval belangrijk. Wil je dit nummer vermelden onder opmerkingen?
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag Ron75, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Beste Marina, dank voor je antwoord. De stappen in je antwoord zijn eerlijk gezegd precies dezelfde als bij de telefonische help desk. Vanaar dat ik niet reageerde, ik heb dit allemaal al vijf keer gedaan. Inmiddels is gewone tv en internet gelukkig geïnstalleerd dus hebben we geen digitaine meer nodig maar het heeft dus niet meer gewerkt. Ik heb nog wel een vraag, hoe kan ik financiële compensatie aanvragen?
Reputatie 7
Badge +18
Hi Ron75, Daar kun je het met mij over hebben. Ik stuur je hier een privébericht over. Reageer je daarop?

Reageer