Service KPNWij zitten nu vanaf 5 augustus zonder telefoon e

• 7 augustus 2013
  • 9 reacties
  • 5324 keer bekeken

op ‎07-08-2013 13:37

Wij zitten nu vanaf 5 augustus zonder telefoon en zonder internet omdat de VDSL router stuk is, deze had kinderziektes. Er komt een nieuwe. 6 augustus komt de nieuwe . De verkeerde een ADSL. Er komt een mnteur langs tussen 12 en 18 uur. Niemand is gekomen. Gebeld tussen 19.00 en 21.30. Volgende dag 7 augustus weer anderhalf uur aan de lijn gehangen om uit te leggen dat we VDSL hebben en geen ADSL en een VDSL router nodig hebben. Ondertussen zitten 3 man zonder werk zonder telefoon zonder internet. Komt er iemand anders aan de lijn en die zegt: Uw heeft een zakelijke verbintenis maar een consument product. Euhhhh. Jullie hebben dit gemaakt. Een bedrijf, nevenlokatie van het hoofsdgebouw. - Ondertussen 7 Augustus 13.35. Nog geen telefoon nog geen internet nog geen goede router en nog steeds geen monteur langs geweest. KPN hoe nu verder. ? Dit kost ons zoveel geld !

En nog steeds worden we in de wacht gezet, en na een kwartier komt er iemand en die vraagt: Waar kunnen we u mee helpen ? Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

KPN we hebben telefoon en internet nodig !

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Niet voor niets zijn er zakelijke verbindingen met een Service Level Agreement (SLA) uitgevonden. Als een internet verbinding echt crusiaal is, zorg dat je contracten op orde zijn en je harde garanties hierin vermeld hebt staan. Particuliere verbindingen welke zakelijk afgenomen worden zijn dan wel lekker goedkoop maar garanderen vrijwel niets. Voor een dubbeltje kan je echt niet op de eerste rang zitten. 

He ? De router is stuk, KPN stuurt een nieuwe verkeerde op. Daar maken we melding van. - En dan weten ze bij KPN niet wie het moet afhandelen. De zakelijke of de consumente afdeling. En er gebeurt niets ! - Zal mij een zorg zijn welke afdeling als ik maar weer op de zaak telefoon en internet heb. Dat heeft niets te maken een een SLA. !

Reputatie 7
Badge +28
Beste DSTTL,

Erg vervelend hoe dit is verlopen. Wordt er nu gewerkt aan een nieuwe oplossing? Anders wil ik graag kijken hoe ik dit het snelst kan oplossen. Kun je daarvoor je adresgegevens in een privébericht versturen?

Met vriendelijke groet,

Joran

hmm zal er verder zonder die tacovreter (slim) moeten gaan dus zonder kwaliteit verleis

12 augustus 2013 verschillende ticketnummers gekregen, de monteur belt u op in 24 uur , ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

bel 0800-0201557 zit nu al een 32 minuten geduldig te wachten .............. voordat iemand de telefoon oponeemt daar. 7 dagen zonder telefoon en internet omdat ze geen goede modem kunnen opsturen..........................

Reputatie 7
Badge +28
Beste DSTTL,

Allereerst mijn excuses dat ik nu pas de privéberichten zie. Ik begrijp dat een monteur is aangestuurd, ik hoor graag hoe dit bezoek is afgelopen en hoop dat het helemaal afgerond kan worden. Erg vervelend hoe lang deze storing duurt.

Met vriendelijke groet,

Joran

Er moet er nu 1 komen tussen 10 en 12 uur.

En alleen maar om ...................... de ADSL modem te vervangen voor een VDSL modem. 😛 Dus hopen dat hij deze bij zich heeft. Het is nu 11.52.

De  monteur is geweest, heeft een VDSL modem neergezet en alles doet het weer. Misschien een idee om aan de techn heldpesk door te geven dat VDSL en ADSL twee verschillende systemen zijn en er voor elk een aparte modem is. Want het gedonder begon al dat de de 0800-0402 begint te vertellen dat de ADSL Modem ook VDSL kan lezen. En ik hun uitleg dat dat niet zo is. En dan gaan ze een ADSL modem opsturen en dan later een monteur inplannen die dan niet komt, voor de zekerheid omdat de storing ergens anders in zit. Kwalitatief personeel achter de helpdesk zetten. Maar ik heb nu 8 dagen zonder telefoon en internet gezeten en 3 man personeel moeten betalen voor een minimaal werk omdat er geen telefoon en internet was door stomme KPN helpdesk lui. Dus ik wil dat de KPN daar iets mee gaat doen. Hoor dat graag.

Anyway jij bedankt voor de berichten. Jou modem slingert nog bij TNT want die zijn nooit meer geweest :-(

Reageer