Beantwoord

Servicelampje brandt oranje op Experia Box

  • 9 April 2021
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Bij mij brand het oranje service lampje ook al maanden oranje. Ik heb al van alles geprobeerd. Resetten e.d.

Het is gekomen na een verbouwing. Toen is de aansluiting in de muur (kabel naar modem, paired kabel?) opnieuw aangesloten. Waarschijnlijk is dit niet goed gegaan. Sindsdien is internet (wifi)  traag en valt ook regelmatig de tv in storing.

Kunnen jullie iemand langs sturen? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 14 April 2021, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @Fred Hendriks. Ik help je graag op weg om van dat oranje lampje op jouw Experia Box af te komen. Dat brand al een poosje op die manier, lees ik.

Kan je je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan?

Profiel ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +19

@Fred Hendriks Super, dankjewel. Ik heb een monteur voor je ingepland, morgen eind van de middag. Je ontvangt hiervan een bevestiging via e-mail of sms. Mocht het toch niet uitkomen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Mijn collega helpt je dan direct om de afspraak te verzetten. Ik hoor graag hoe de afspraak afgelopen is.

Bij oranje is er geen contact met één van de 2 (fysieke) lijnen (pairbonding). Zit de Y-kabel wel goed (kleurgecodeerd)?