Beantwoord

Servicemonteur

  • 5 January 2019
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Gisteren, vrijdag 4 januari, zou tussen 15.00 uur en 17.00 uur een monteur langskomen. Herinneringsmail en SMS bevestigden dat nog een keer.
Helaas, nadat ik tot 2 keer toe contact had gezocht met de klantenservice, verscheen om 19.30 uiteindelijk een monteur. Ook bij KPN kan er weleens iets misgaan in de communicatie.

Echter de inzet en de deskundigheid van deze monteur was boven verwachting. Zijn naam is Wesley en hij heeft de frustratie omgezet naar een perfect werkende router en WIFI verbinding.
Nogmaals hartelijk dank daarvoor.
Persoonlijk vind ik dat deze werknemer een bonus heeft verdiend!
icon

Beste antwoord door Joran 10 January 2019, 16:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi VGT, welkom op het forum! Jammer dat het tijdstip van de afspraak niet goed ging maar de afhandeling klinkt geweldig 🙂 Ik wil dit compliment graag doorgeven aan Wesley zelf. Kun je jouw adresgegevens nog in je profiel zetten? Dan zoek ik de afspraak er bij en zorg ik dat Wesley het compliment ontvangt. Heel leuk dat je dit hier meldt!
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb de monteur gevonden en het compliment doorgegeven! Nogmaals dank voor je bericht 🙂 Als we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen ben je hier van harte welkom!

Reageer