Beantwoord

Servicetool geeft aan dat er geen verbinding is met het thuisnetwerk

  • 13 March 2019
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Offline servicetool was inderdaad beter, de online tool heeft totaal geen meer waarde?

Dit is de melding die je keer op keer krijgt?:

"Kan de servicetool je gegevens niet ophalen?
Dan heb je waarschijnlijk geen verbinding met je thuisnetwerk.Lees hier wat je kunt doen"


En toch maak ik met 100% zekerheid (laptop) verbinding met WiFi van KPN?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door webloq 23 March 2019, 21:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @webloq . Wat vreemd dat de online servicetool aangeeft dat je niet verbonden bent met het thuisnetwerk. Als je er zeker van bent dat er een WiFi verbinding wordt gemaakt met je eigen thuisnetwerk, zou dit niet moeten gebeuren. Ik zal voor je navragen wat hier de reden van kan zijn. Zou je misschien in de tussentijd willen testen of hetzelfde gebeurd op het moment dat je een verbinding maakt met een netwerkkabel en ook op een ander (WiFi) apparaat?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het voor je nagevraagd. Mijn collega heeft dit verder voor jou uitgezocht kwam geen bijzonderheden tegen. Heb je nog kunnen testen of het wel lukt met een bekabelde verbinding?
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb het voor je nagevraagd. Mijn collega heeft dit verder voor jou uitgezocht kwam geen bijzonderheden tegen. Heb je nog kunnen testen of het wel lukt met een bekabelde verbinding?


Vandaag nog maar eens getest (sorry voor de late reactie).

En het gekke is dat hij nu perfect werkt, al vond ik de oude tool beter.

Bedankt nog voor het meedenken,

gr
Matthijs

Reageer