Vraag

Servicetool traag bekabeld internet werkt niet

  • 1 December 2020
  • 9 reacties
  • 345 keer bekeken

Reputatie 2

die 2 minuten kun je op je buik schrijven.

 

Ik sta al 1 uur naar dit beeld te staren. Lijkt mij handig dat een servicetool werkt.

 

Raar dat dit niet werkt.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Rosan Ellis wat is het waarvoor je de servicetool wilt gebruiken? In veel gevallen als deze vastloopt kan het zijn dat de verbinding niet goed genoeg was. Je kan dan proberen de test nogmaals te doen terwijl je dichter bij het modem bent, of anders een andere browser gebruiken. Zou je kunnen laten weten of het inmiddels is gelukt?

Reputatie 2

@Rosan Ellis wat is het waarvoor je de servicetool wilt gebruiken? In veel gevallen als deze vastloopt kan het zijn dat de verbinding niet goed genoeg was. Je kan dan proberen de test nogmaals te doen terwijl je dichter bij het modem bent, of anders een andere browser gebruiken. Zou je kunnen laten weten of het inmiddels is gelukt?

 

Vroeger had je een servicetool van test je internet verbinding en werd je verbinding getest en kon je zien wat je snelheid is van je Experiabox modem naar de centrale toe. Heel goed systeem. Waarom het weg is gehaald is voor mij een raadsel

 

Je zou hier hetzelfde moeten zien. En nee de servicetool werkt nog steeds niet. Alles is bij mij bekabeld aangesloten. Ik heb pair bonding misschien dat het daarom niet werkt?!

Reputatie 7
Badge +17

Pairbonding zou niet de reden moeten zijn. Om de snelheid te zien die je haalt kan je het beste deze site gebruiken. De wifi manager is voornamelijk voor het verbeteren van de wifi snelheid door instellingen te verbeteren of oplossingen aan te sturen. Gaat het hiermee lukken?

 

Reputatie 2

Pairbonding zou niet de reden moeten zijn. Om de snelheid te zien die je haalt kan je het beste deze site gebruiken. De wifi manager is voornamelijk voor het verbeteren van de wifi snelheid door instellingen te verbeteren of oplossingen aan te sturen. Gaat het hiermee lukken?

 

 

Ja die site ken ik allang. Echter was er vroeger een optie bij KPN dat je je internetsnelheid vanaf de experiabox tot aan de centrale kan testen. Deze servicetool is blijkbaar verdwenen.

 

Die servicetool had de naam "test je verbinding"

 

Deze site is voor een speedtest bedoeld en heeft niks te maken met de snelheid tussen de experiabox en de wijkcentrale.

Reputatie 2

 

kijk maar eens goed naar het plaatje.

 

Je ziet een experiabox de lijn controleren tussen de experiabox en de wijk centrale. Dit heeft niks met de speedtest te maken.

Reputatie 7
Badge +17

Het plaatje dat je daar ziet is indicatief. Die zal er bij iedereen hetzelfde uitzien. Wat je nog wel kunt proberen is de servicetool doen op een ander apparaat. Wat ik me ook afvroeg is of er een reden is dat je de servicetool wilde gebruiken? Is er iets aan de diensten waar een probleem mee is? Als er iets aan de verbinding is waarmee ik kan helpen hoor ik het graag! :relaxed:

Reputatie 2

Het plaatje dat je daar ziet is indicatief. Die zal er bij iedereen hetzelfde uitzien. Wat je nog wel kunt proberen is de servicetool doen op een ander apparaat. Wat ik me ook afvroeg is of er een reden is dat je de servicetool wilde gebruiken? Is er iets aan de diensten waar een probleem mee is? Als er iets aan de verbinding is waarmee ik kan helpen hoor ik het graag! :relaxed:

 

Vroeger had KPN een servicetool draaien waarop de echte snelheid wordt gemeten van de experiabox naar de wijkcentrale.

 

Waarom ontwikkel je een servicetool die niet werkt.

Ik wil gewoon als klant zien wat nu de echte snelheid is, zonder tussenkomst van wat voor server dan ook. Ik hoefde namelijk hiervoor jullie nog nooit een bericht te sturen of te bellen.

 

Haal het dan weg en verwijder het.

 

Nu wordt je verwezen naar de speedtest.

 

Maar goed ik hou er over op. Kost alleen maar tijd zo.

 

Aju!

Reputatie 1

De servicetool kan mijn gegevens niet ophalen. Kan hier dus weinig mee om de verbinding te testen.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ron_br! Je reageert nu in een oud topic. Het is in dit geval belangrijk om je eigen topic aan te maken. Dan kunnen we je beter helpen. Geef in het topic zoveel mogelijk informatie. Zoals wat je allemaal al geprobeerd hebt en op welke apparaten dit probleem speelt.