Beantwoord

Setup gegevens voor Fritzbox met KPN glasvezel

  • 16 July 2019
  • 9 reacties
  • 3857 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
hallo kpn.
ik heb zelf een fritz box 7581 afkomstig van xs4all.
deze fritz box wil ik blijven gebruiken ipv experia box.
hiervoor heb ik de modem setup instellingen nodig van kpn om mijn modem set up van de fritz box in te kunnen stellen van het kpn netwerk.
aangezien er wetgeving is dat iedere klant zijn of haar eigen modem mag blijven gebruiken. vraag ik hierbij vriendelijk de gegevens te vertrekken.
ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet,
bauke
icon

Beste antwoord door wjb 16 July 2019, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Die wetgeving wordt nog niet gehandhaafd helaas.

Voor alle providers van Nederland heeft AVM vanaf os 7 een heel mooi keuze menu provider kiezen klaar. Helaas naar verluid ontbreekt KPN in dat lijstje. Los daarvan als je glasvezel hebt kan je deze waarschijnlijk wel nog werkend krijgen op alle vlakken behalve telefonie.
Reputatie 1
Badge
Ter aanvulling.
Het gaat hier om een glasvezel aansluiting.
Reputatie 7
XS4ALL en KPN gebruiken voor Internet en IPTV precies dezelfde vlans echter voor telefonie ligt dat anders.
Heb je geen vaste telefonie van XS4ALL/KPN dan zou je zonder problemen die Fritz!Box moeten kunnen aansluiten.
Als pppoe inlog stel je in op {MAC adres van router}@internet (A1-B2-C3-D4-E5-F6@internet) en het wachtwoord op ppp of kpn.
Reputatie 7
Is het gelukt om jouw Experia Box te vervangen door die Fritz!Box?
Reputatie 1
Badge
Het is me niet gelukt.
Ik kom er simpelweg niet uit.
. . . ik heb zelf een fritz box 7581 afkomstig van xs4all.
Had je een xs4all aansluiting ?
Dan zou je die weer terug moeten sturen, of zijn ze dat vergeten ?
Reputatie 7
Badge +24

. . . ik heb zelf een fritz box 7581 afkomstig van xs4all.Had je een xs4all aansluiting ?
Dan zou je die weer terug moeten sturen, of zijn ze dat vergeten ?

Die fritzbox bij xs4all moet de klant volgens mij kopen. En is dus eigendom van de klant. Of heb ik dat verkeerd?
Reputatie 7
Het is me niet gelukt.
Ik kom er simpelweg niet uit.

Heb je vaste telefonie van KPN?
Volg de wizard van XS4ALL eens maar kies daarbij niet voor DSL maar voor een verbinding via de WAN poort.
Ik moest een FB7360v2 terugsturen naar xs4all krap een jaar terug nu.
Het DSL gedeelte was brak, ik heb er een briefje bijgedaan, maar wat en of daar iets mee gedaan is dat zal ik nooit weten . . . . .