Vraag

sim kaart niet herkend door telefoon

  • 14 December 2019
  • 9 reacties
  • 339 keer bekeken

de activatie is succesvol geweest (mail van kpn ontvangen) echter wordt de sim niet door de telefoon herkend. ik heb daarna ook 3 andere toestellen geprobeerd.

 

 

wat nu?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dat wordt de sim-kaart vervangen….

Vul jouw volledige forum-profiel en dan kan een moderator jou verder helpen.  

Reputatie 7
Badge +17

@Erik J Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Vervelend dat de simkaart helemaal niet (meer) herkend wordt. Zodra je het toestel opnieuw opstart wordt niet gevraagd naar de pincode en staat bovenin het scherm ‘geen simkaart’ of ‘geen netwerk’? Top dat je ook andere toestellen hebt geprobeerd. Het lijkt er op dat de simkaart niet deugt. 

Ik heb even meegekeken op de gegevens die je hebt ingevoerd in je profiel. Het gaat om een Kids Sim die actief is sinds 25 oktober? Ik zie wel dat deze gebruikt is. Als je wilt stuur ik een nieuwe op in de hoop dat deze langer blijft functioneren. 

Ik hoor graag van je.
 

Hi, dank voor je reactie. Klopt. Die andere werkt wel maar die is van mijn andere dochter. Ik zie helemaal geen meldingen. 
 

top als je een nee stuurt !

Reputatie 7
Badge +17

@Erik J Ik heb niets meer van je vernomen, ik had je nog een privé bericht gestuurd. Is het ondertussen via een andere weg geregeld? Ik hoor graag van je. 

Hi, nee nog niet. Wacht nog steeds op nee Sim. Heb het profiel ingevuld dus welke info ontbreekt er nu nog ?

 

erik

Reputatie 7
Badge +17

@Erik J Bedankt voor je snelle reactie. Ik zie al wat er aan de hand was. De order was blijven hangen, hierdoor kon ik  de simkaart niet vervangen. Gisteren is de order ein-de-lijk doorgekomen. De nieuwe simkaart is onderweg per briefpost.

Laat je het weten als het is gelukt? Het kan trouwens zijn dat de simkaart die je hebt ontvangen nu ineens wél werkt. Als dit zo is mag je de verzonden simkaart weggooien. 

Ik moet wel aanvullen dat ik dit een hopeloos communicatie systeem vind. Moet zo lang wachten op een reactie. Dat is is niet KPN waardig. 

Ok tnx. We gaan t proberen. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik moet wel aanvullen dat ik dit een hopeloos communicatie systeem vind. Moet zo lang wachten op een reactie. Dat is is niet KPN waardig. 

Ja dat kan ik me voorstellen, via de chat of telefonische communicatie gaat deze interactie sneller. 

Reageer