Beantwoord

Simkaart activeren na verlies

  • 25 September 2019
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

De combinatie van het mobiele telefoonnummer en het SIM-kaartnummer is niet bekend bij ons. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw.
Dit krijg ik elke keer in mijn scherm als ik mijn nieuwe simkaart wil activeren. Ik zou dot graag willen oplossen wan ik heb me 4g Nodig voor mijn werk.

Avast bedankt voor de oplossing
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 25 September 2019, 20:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Bart, welkom op het forum.

Ik kijk graag met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag onder persoonlijke opmerkingen ook je simkaart nummer invullen van je nieuwe sim. :)

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Bart, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.